петак, 23. октобар 2009.

Cokoladna pita

Ovo je pita iz moje prve sveske recepata... Nesto sto je obelezilo moje detinjstvo :)))

Sastojci
Testo :
150 gr masti ili butera
250 - 300 gr brasna
1 zumance
prstohvat soli
4 kasike hladne vode

Fil :
6 jaja
8 kasika kristal secera
150 gr mlevenih oraha ili lesnika
50 gr cokolade
sok od pola limuna

Po zelji:
prah secer sa vanilom

Priprema:
Umesiti testo od navedenih sastojaka, podeliti na dve lopte, uviti u foliju i ostaviti bar 2 sata u frizideru. Testo moze i da prenoci u frizideru.

Pleh u kome ce se peci pita mora biti manji cetvrtasti/moj je 23×32 cm/. Dobro podmazati pleh i na dno staviti razvijenu koru tako da malo oblozite i stranice.

Umutiti zumanca sa secerom, dodati otopljenu cokoladu, sok od limuna i mlevene orahe ili lesnike. Na kraju dodati sneg od 6 belanaca i sve lagano promesati da se sjedini.

Preko fila staviti drugu koru i peci na 180 stepeni oko 30 minuta.

Probati cackalicom da li je pecen fil jer njega ima vise i redji je.

Ohladiti pitu, seci na zeljenu velicinu i zaseceriti prah secerom zamirisanim vanilom po zelji.

Posluživanje:
Ja sam pravila pitu sa mlevenim lesnicima , a vi izaberite svoju kombinaciju...

6 коментара:

  1. Odlicno. Imam skoro isti recept, nekada je ovaj kolac bio nezaobilazan na slavama, za Bozic... :) Super si ga napravila.

    ОдговориИзбриши
  2. Super je receptic, vidim da ide vise brasna i mislim da je tako ipak bolje za korice, da onda ne pucaju toliko...belezim!;))) pozzz

    ОдговориИзбриши
  3. Redak stari kolač koji nisam pravila i za mene neobičan :-) Baš mi se sviđa!

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican kolac. Upravo isproban ali sa bademima. Moj kolac ne izgleda tako lepo ko na vasoj slici ali je jako ukusan.
    Silvana

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...