субота, 24. октобар 2009.

Grcko cufte


Ovo je moja kombinacija omiljenog povrca i mlevenog mesa...

Cufte:
300 gr mlevene junetine
po zelji ostali sastojci za cufte/hleb natopljen u mleku i jaje/ zacini:origano,bosiljak,vegeta…
1 dl ulja

Povrce:
500 gr mesanog povrca:Boranija,grasak,sargarepa i dr.
1 glavica crnog luka
0,5 dl ulja
1 soljica za crnu kafu pirinca
po zelji vegete i bibera
1 dl Tomatino soka od paradajza sa origanom i bosiljkom

Preliv:
3 jajeta
1 casa kisele pavlake

Priprema:
Ja prvo napravim cufte i isprzim ih ,pa onda
krenem sa spremanjem povrca.
Mozete cufte spremiti i dan ranije, pa sutradan
zavrsiti jelo.
Na ulju proprzim luk i dodam povrce da se prodinsta.
Zacinim po zelji i kad je povrce upola dinstano dodam
oprani pirinac i paradajz sok i to prokrcka 5 minuta.
Ne sme da se raspadne pirinac jer se malo kuva i u rerni.
U dublju keramicku ili vatrostalnu posudu izrucim povrce i
rasporedim cufte da svako ima odgovarajuci deo povrca i
cuftu za obrok.Meni obicno stane 8 cufti, ali to je stvar izbora
/moje cufte su srednje/.
Umutim jaja sa pavlakom i rasporedim po vrhu tako da
svaki deo bude pokriven.
Trebalo bi da vam je bar malo ostalo tecnosti u jelu da se
tokom pecenja zavrsi kuvanje pirinca.
Ako ga nema, slobodno dodajte malo vode ili paradajz soka
ako volite kiselije jelo.
Peci jelo u rerni na 250 stepeni dok ne dobije svetlo rumenu boju.
Sluziti uz sezonsku salatu.


Posluživanje:
Nadam se da ce vam se svideti jelo i da svako moze da iskombinuje povrce po zelji. Ja sam navela ono koje mi rado jedemo.

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...