понедељак, 19. октобар 2009.

Kiflice sa cokoladom


Listajuci stare recepte naisla sam na ove kiflice koje sam jedno vreme redovno pravila.Upravo se sladimo i zelim da sa vama podelim recept….

Kvasac:

1 dl
mleka
1 kockica
svezeg kvasca
1 kasika
secera
Testo:
200 gr
masti
3
zumanceta
350 gr
brasna tip "500"
2-3 kasike
secera

Fil:

200 gr
Milka mlecne cokolade ili neke druge

Priprema:

U mlako mleko staviti secer i kvasac i sacekati da kvasac nadodje.U to dodati 200 gr masti, zumanca ,secera i brasno.Zamesiti mekse testo, ali da se ne lepi za ruke. Ostaviti u posudi i odloziti u frizider da stoji 2 sata. Posle toga uzeti testo i podeliti na dva dela.Svaki deo razviti u krug i iseci na 16 delova.Na svaki deo dodati po kockicu cokolade i saviti kiflice. Zagrejati rernu na 250 stepeni, sloziti kiflice u pleh koji ne treba podmazivati i staviti da se peku.Moja rerna je jaka i moje kiflice su za 10-15 minuta blago rumene. Pecene kiflice valjati u prah secer i sluziti prohladjene.Ovog puta sam stavila pola masti, a pola butera i stvarno su super.

1 коментар:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...