понедељак, 19. октобар 2009.

Kupus kifle



Kad sam prvi put pročitala ovaj naziv kifli bio mi je čudan i zainteresovao me je da ih probam. Nakon prvog pravljenja i objave recepta svi su se pitali gde je tu kupus? Da, kupusa nema, ali ako pažljivo pratite korake pripreme i lepo ih urolate, nežno isečete bez sabijanja testa i fila, dobićete kiflu koja svojim izgledom podseća na glavicu kupusa.


Sastojci:

Testo:
1 kg brašna tip "500"
300 ml mlakog mleka
200 ml mlake vode
2 kašičice šećera
40 g svežeg kvasca
1/2 kesice praška za pecivo
200 ml ulja
1 kašika soli

Fil:
200 g margarina sobne temperature ili margarin za mazanje
3 žumanceta
1 kašika soli

po zelji:
300 g Feta sira ili
200 g rendanog trapista ili šunka, kulen i dr.

Premaz:
2 belanceta
po želji:
susam, kim

Priprema :
U malo toplog mleka staviti šećer i dodati kvasac.
Sacekati 10 minuta da lepo nadodje.
U posudu za mešenje dodati brašno i sve
ostale sastojke, nadošli kvasac, te
umesiti glatko testo koje se ne lepi za ruke.
Ne treba ga puno mesiti jer će biti žilavo.
Prekriti ga krpom i ostaviti 1 sat da nadodje i
udvostruči količinu.

Pripremiti fil:
Umutiti margarin sa žumancima i dodati so.
Sir posebno izgnječiti, a ako želite možete
pripremiti i rendani trapist sa nekim suvim
specijalitetom: šunka, pršuta, kulen i dr.

Ja sam pola spremala sa sirom, a pola sa rendanim
trapistom i dimljenom pečenicom.

Posle 1 sata testo podeliti na 2-3 dela, ja sam
podelila na dva i kifle su bile veće,svaki deo
rastanjiti u pravougaonik debljine oko 3mm.

Po celoj povšsini testa premazati polovinu margarina
i posuti sirom, ili trapistom i pobacati suhomesnato.

Uviti testo u rolat i seći uz pomoc tanjirica od šoljica
za kafu. Seku se komadi u cik-cak odozdo na gore i obrnuto.
Komadi su širine 2cm.
Slagati ih na nauljeni pleh i ostaviti ih desetak minuta na toplom.
To isto uraditi i sa drugom polovinom testa.

Zagrejati rernu na 300 stepeni, smanjiti na 200 stepeni,
premazati kifle umućenim belancima i posuti susam ili kim.

Peći ih u rerni na 200 stepeni do lepe boje.





4 коментара:

  1. Fenomenalno izgledaju a ja na prvi mah potražila kupus u receptu, hahaha...

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман14. јун 2014. 19:12

    Koliko se kiflica dobije od gore navedene količine?

    ОдговориИзбриши
  3. Od jednog rolata može se dobiti 12 kifli. Ukupno ih bude od 24 velikih do 36 manjih.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...