уторак, 20. октобар 2009.

Moja piletina


U osnovi ovog recepta je recept iz emisije "Kuvati srcem", ali sam ja napravila svoju varijantu…




Sastojci za 4 osobe:

300 gr pileceg filea
0,5 dl ulja
o,5 dl vode
1 kasika vegete
100 gr crvene silje paprike
300 gr brokolija
1 kasika gustina
po zelji jogurta

Priprema:

Na zagrejanom ulju proprziti sitne komadice mesa, dodati papriku narezanu na stapice pa i dalje dinstati. 

Posle 10 minuta dodati opran, ociscen i na cvetice iskidan brokoli i sada sve zaciniti. Ja nakon ovoga malo poklopim tiganj i smanjim temperaturu na najnizu. Najvise pet minuta dinstam pa dodam rastvoren gustin u vodi.

Pustiti da sve prokrcka i poizelji dodam jogurt. Mi volimo gusci sos i ne ide puno jogurta.

Sluziti toplo.

Posluživanje:

U ovaj recept je isla i sargarepa,grasak i luk ali ja volim ove mirise. 
Mozete kombinovati po zelji, spremati u voku a sluziti uz salatu.

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...