уторак, 24. новембар 2009.

Gabon torta


Kad sam se udala probala sam prvi put ovu tortu kod jetrve i odmah uzela recept. Godinama sam je pravila za porodicna slavlja, a onda presla na neke druge i na nju zaboravila. Kako smo ovih dana proslavljali godisnjicu braka, bilo mi je logicno da je obelezimo ovom tortom :)))

Fil:
14 zumanaca
250 g margarina
250 g secera u prahu
100 g cokolade za testo

Kore:
14 belanaca
14 kasika kristal secera
300g mlevenih lesnika i
pola smese od fila

Priprema:
Prvo treba poceti od fila. Penasto umutiti secer sa zumancima i malo prokuvati na pari. U prvobitnom receptu se ne kuva fi, ali ja zbog salmonele to redovno cinim. U prohladjen fil dodati penasto umucen margarin i 100 g otopljene cokolade. Sve dobro umutiti u jednolicnu masu.
Za kore treba umutiti belanca u cvrst sneg, dodati secer i dalje mutiti. Na kraju dodati mlevene lesnike ili orahe i sve to sjediniti. Na kraju dodati pola smese od fila, sjediniti i peci 3 kore. Kore su prilicno mekane i nezno ih prebaciti iz pleha na cist stolnjak i ostaviti ih da se dobro prohlade. Fil drzati u frizideru, nafilovati kore, spolja i po vrhu premazati tortu filom i ukrasiti krupno narendanom cokoladom.

4 коментара:

  1. Sretno i veselo bilo !!
    Torta je jako ukusna ,pravila sam godivinu,bila je predivna !!
    moracu da stavim svoje isprobane recepte!!:)

    ОдговориИзбриши
  2. Sretna godišnjica braka!!!!Sve najbolje!Ova torta će mi biti na popisu za brzo isprobavanje.Kvalitetan recept a i divno izgleda!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala puno...Nama omiljena torta,a vidi se i zasto :)))

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...