уторак, 03. новембар 2009.

Starinska proja



Kad krene jesen i sezona kiselog kupusa, pocinjem kuvanje jela od njega...
A uz to, najbolje se slaze ova jednostavna i
ukusna proja.
Koristim belo kukuruzno brasno sa potocare.

Potrebno je:
300 g kukuruznog brasna
500 ml mlake vode/ ja koristim kiselu vodu/
1 jaje/ da bi bolje vezalo brasno/
1 kasicica praska za pecivo
1/2 kasicice soli
malo ulja/ oko 3 kasike/

Priprema:
Od svih sastojaka napraviti testo malo gusce
nego za palacinke.
Sipati u podmazan pleh, trebalo bi da je sto tanja proja,

i peci na 220 stepeni oko 20 minuta.
Korica po vrhu treba da je zlatno zute boje.

Izvaditi proju iz pleha, blago poprskati hladnom
vodom i uviti je u cistu kuhinjsku krpu.

Prohladiti je i sluziti mlaku uz podvarak ili svadbarski kupus.

5 коментара:

  1. Kiseli kupis ne volim (predozirala se u mladosti) ali ovakvu proju OBOZAVAM :), super recept...

    ОдговориИзбриши
  2. I mi je jedemo uz sve i svasta, ne mora uvek biti uz kiseli kupus.

    ОдговориИзбриши
  3. Skoro sam otkrila Vas blog, jos uvek istrazujem i belezim recepte za isprobavanje...Lep Vam je blog i imate pregrst predobrih recepata...
    Danas sam drugi put pravila proju po ovom receptu ali dodala sam jos skoro punu casu vode, mislim da je greska u kolicini brasna ili vode?!
    Ne zamerite...
    Pozdrav od Svetlane iz Zemuna.

    ОдговориИзбриши
  4. Svetlana, ispravljene kolicine :)) Hvala na upozorenju :))

    ОдговориИзбриши
  5. Smesa treba biti redja, pa dodavati vode po potrebi :))

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...