понедељак, 11. јануар 2010.

Keks torta II


Prva torta koju sam napravila, jos u srednjoj skoli,
bila je keks torta. Brzo se pravi, a ne trazi neko
veliko umece i iskustvo.
Sada je pravim uvek kad je se zazelim, a moji ukucani
se ne bune :)))
Ova je sa ukusom kafe i cokolade...

Potrebno je:

1 kg keksa "pti ber"
250 g butera
250 secera u prahu
3 jajeta
150 g cokolade za testo
250 ml mleka
2 kasicice nes kafe
150 ml crne kafe

Priprema:

1. Belanca odvojiti od zumanaca
i umutiti u cvrst sneg.

2. Posebno sjediniti buter i secer
u prahu i umutiti mikserom.
Dodati otopljenu cokoladu,
zumanca i dobro sjediniti.

3. U umucenu smesu dodati sneg
od belanaca, nes kafu i polako
promesati varjacom kako bi se
dobila ujednacena masa.

4. Posebno sjediniti skuvanu crnu kafu
i toplo mleko.U pripremljeni rastvor
nakratko umakati keks i slagati ga
u odgovarajucu tepsiju dok se ne
prekrije dno.

5. Keks premazati sa malo pripremljenog
fila i prekriti drugim slojem natopljenog
keksa. Postupak ponavljati dok se ne
potrosi materijal.

6. Gotovu tortu premazati ostatkom fila
i ukrasiti po zelji.


Tortu napraviti jedan dan ranije, dobro je
rashladiti i uzivati u ukusima :)))

5 коментара:

  1. I ja često pravim ovako slične torte,nekada su zaista neophodne.Moj muž ne voli kafu pa retko radim nesto sa njenim ukusom,mada ja volim.

    ОдговориИзбриши
  2. Moze i bez kafe, a ovog puta je bila ova varijanta :)))

    ОдговориИзбриши
  3. super su mi torte s keksima. brzo ,jednostavno i ukusno

    ОдговориИзбриши
  4. Jao, sad si me podsetila...odkad nisam pravila ovu tortu, a stvarno je jako fina...zaboravila sam na nju, bas bih mogla da je napravim jednom za svoju dusu, hihi...;)))

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...