уторак, 16. март 2010.

Piletina na lovacki nacin


Piletina je moje omiljeno meso...
Naucila sam i ukucane da je jedu
i zato uvek pronalazim
nove i nove nacine da im ne dosadi...
Imam neke svoje omiljene recepte, ali volim
da isprobam i nove...
Ovo je jedan od novijih
iz casopisa "DOBRA HRANA"...Mi smo uzivali
u ukusu i mirisu :))

Sastojci za 4 osobe:

4 veca karabatka
2 korena sargarepe
1/2 korena celera
2 glavice crnog luka
300 g sampinjona ili bukovaca
3 kasike kecapa
1 kasicica mlevene paprike
1/2 kasicice belog luka u prahu
150 ml belog vina
1 l junece supe od kocke
1/2 dl ulja
2 kasike brasna
2 lovorova lista
po ukusu mesavina zacina i bibera

Priprema:

U manjoj posudi sjediniti
kecap,mlevenu papriku i
beli luk u prahu i mesavinu
zacina po ukusu.

Batake odvojiti od karabataka
i uvaljati u pripremljenu
mesavinu. Zatim ih proprziti
na vrelom ulju do rumene boje.
Izvaditi ih iz masnoce i ostaviti
na toplom.

Crni luk iseci na reznjeve,
sargarepu i celer na kockice,
sampinjone na cetvrtine.

Na istom ulju gde smo przili
batake isprziti luk, a zatim
dodati sargarepu i celer, te
i njih proprziti.

Dodati batake, sampinjone
i lovorov list, zaliti belim
vinom i junecom supom
da ogreznu i dinstati na umerenoj
temperaturi da svi sastojci
odmeknu.

Pred kraj dinstanja dodati zacine
po ukusu, brasno i prodinstati
da se dobije gustina umaka.

Sluziti uz baren krompir ili
testeninu i tursiju kao salatu.

Za ljubitelje vina. preporucuje se belo vino.

Posluživanje:
Ja sam stavila bukovace i rezultat je izvanredan :)))

4 коментара:

  1. Bas izgleda pikantno, a piletinu nekako isto najradije spremam, pa su novi receptici uvek dobrodosli...fotkica je odlicna!;)))

    ОдговориИзбриши
  2. Izgleda preukusno,uvek mi se tvoji ovakvi recepti dopadaju!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...