недеља, 02. мај 2010.

Jovanine vanilice


Moja cerka obozava vanilice i
sve drugo moze kraj nje da
stoji i da ne okusi, ali vanilice?!
To joj je omiljeni kolac. Uvek "vadi"
vanilice i s nestrpljenjem ceka da prva
proba gotove…
Ovo je recept koji se njoj najvise
dopada i pozelele smo da ga
podelimo sa vama :D


Testo:

150 g margarina
1 zumance
300 g mekog brasna
30 g gustina
20 g prah secera
na vrh noza praska za pecivo
malo limunovog soka
dzem od kajsije/ marelice/
prah secer zamirisan vanilom

Priprema:

Penasto umutiti margarin sa zumancetom
i dodati suve sastojke. Sve to lepo rukama
mesiti da se sjedini u kompaktno testo
uz dodavanje limunovog soka.

Na pobrasnjenoj podlozi rastanjiti
testo na debljinu 0,5 cm, vaditi casicom
ili modlicom vanilice, slagati na pleh oblozen
pek papirom i peci u toploj rerni na 180
stepeni da ostanu po vrhu bele.

Malo prohladiti vanilice, spajati dve po
dve dzemom i uvaljati ih u prah secer
zamirisan vanilom.

Posluživanje:

Od ove mere imacete 40 vanilica.
Ovo su vanilice koje se ne mrve,
ali nisu ni tvrde.
Probajte, i videcete zasto ih mi obozavamo!

2 коментара:

  1. gledam ja nih,gledam,no se bojim probati,jer od probe ja pojedoh sve !!!!to su kolacici koje uvijek mogu jesti i ne znam stati ,toje moj problem..!!!:))

    ОдговориИзбриши
  2. i moji su omiljeni kolači, a pogotovo ako duže odstoje. Kad sam ih prvi put videla na kulinarci delovale su kao da si ih pravila na masti, (nekako mi one izgledaju drugačije):)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...