недеља, 20. јун 2010.

Starinske griz knedle



Supu sa ovim knedlama najvise volim..
Ne raspadaju se, a ipak su mekane i tope
se u ustima..

Dugo mi je trebalo da naucim kako se prave,
a sad znam, da su svi ti starinski odookativni
recepti, stvar iskustva..:)))




Knedle:
1 jaje
1 kasika masti
malo soli ili vegete
2-3 kasike vrijuce supe
po potrebi griza


Priprema:
Penasto umutiti mast sa zacinom,dodati jaje i sve dobro sjediniti…
Kad supa vri, uzeti 2-3 kasike i staviti u smesu za knedle.

Sve dobro sjedinitii polako dodavati krupniji griz.
Smesa treba da bude zitka, ali ne retka.

Ostaviti je 5 minuta,procediti supu od mesa koje se kuvalo i malom kasikom zahvatati knedle i spustati u vrijucu supu.
Ako ste ih dobro smesili, nece se raspadati i bice kao pena…

4 коментара:

  1. Juha s griz noklicama je meni omiljena juha. I ja ih često radim s mašću.

    ОдговориИзбриши
  2. Super izgledaju, ja ih radim ovako...jaje, malo ulja, žličica vegete i dodajem oštro brašno sa na vrh žličice (vrlo malo) praška za pecivo. Na kraju ih doradim sa grizom ili pšeničnom krupicom...Uživamo u njima, jako volim takvu juhu, a najčešće ju kuham i s piletinom i s junetinom zajedno..pravi domaći gušt!

    ОдговориИзбриши
  3. Nema nista sladje od ovih knedlica sa grizom. Moji ukucani ih vole, pa ih cesto spremam.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...