понедељак, 28. јун 2010.

Tiramisu


Kad u poslasticarnici narucim

ovu poslasticu uvek strahujem

zbog jaja u njoj...

Pronasla sam nacin da ne bude

tako, a i da u kuci uzivamo u

divnoj poslastici..:)

Brz, jednostavan i sasvim

zadovoljavajuci ukus ove

poslastice je pred vama...


Sastojci:

300 g piskota

1 dl skuvane nes kafe

2 kesice "C" Tiramisu krema

oko 500 ml hladnog mleka

kakao po zelji


Priprema:

Skuvati nes kafu.


Umutiti Tiramisu krem

po uputstvu sa kesice.

Ja uvek stavim nesto

manje mleka da ne bi

fil bio redak i previse

natapa piskote.


Pripremiti dublji pleh

pravougaonog oblika,

staviti po dnu jedan

sloj piskota, poprskati

ih kafom, staviti pola

fila.

Preko staviti jos jedan sloj

piskota i uraditi sve kao i sa prvim.


Ostaviti tiramisu bar jedan dan

da se dobro rashladi i

piskote upiju kafu.


Seci na parcad i svaki

komad posuti gorkim

kakaoom. Uzivati :)

1 коментар:

  1. ja obožavam tiramisu i uvijek isto strepim zbog jaja. ali zato sam otkrila ovaj sjajan recept od vali
    http://valivolitorte.blog.hr/2008/10/1625516434/tiramisu.html.

    vjeruj mi odličan je :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...