понедељак, 05. јул 2010.

Piletina u soja sosu


Kod mene je piletina cesto na meniju,

neko negoduje, ali ja je volim i spremam

tako da svi budu zadovoljni :))

Danas sam malo zasla kod Kineza i

pripremila ukusan i lagan rucak…:)))



Sastojci:
1 dl soja sosa
1 dl kecapa
1 dl jabukovog sirceta
4 kasike zutog secera
1 dl vode
malo zacina po ukusu
1 pilece belo meso
malo ulja
po potrebi gustina
i pirinac po zelji


Priprema:

Soja sos, kecap, sirce, secer i vodu sjediniti da se dobije gustina sosa.
Staviti to u serpu i pripremiti meso.


Pilece belo meso iseci na kaiseve, a potom ih uvaljati u gustin . Pazite da nema grudvica i
proprzite ga na zagrejanom ulju da porumen i sa obe strane.
Kada porumeni, meso prebacite u serpu sa sosom i kuvajte dok ne prokljuca. Smanjite temperaturu
i kuvajte jos 10 minuta dok meso ne upije skoro ceo sos.


Posebno skuvati pirinac i servirati uz piletinu.

3 коментара:

  1. krasno.. baš sam u fazi obožavanja istočnjačke kuhinje..

    ОдговориИзбриши
  2. Još nisam ništa pravila sa soja umakom, oblijećem oko njega u dućanima ali se još nisam odlučila na isprobavanje prvenstveno što moj muž zazire od novotarija:)))

    ОдговориИзбриши
  3. Snjeza, slobodno probaj i videces da nece ni primetiti..Mozes, za pocetak, napraviti samo neki blagi preliv za piletinu ili marinadu...U ovom jelu ima vise soja sosa, ali on daje taj istocnjacki miris i ukus :)) I ne oseca se u jelu :))

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...