недеља, 11. јул 2010.

Pita od heljdinih kora

Odavno se spremam da napravim pitu s heljdinim korama..Znam da su one prilicno deblje od obicnih kora za pitu, i da traze dosta fila i ulja..Ali, danas sam na pijaci nasla kore koje su bile pogodne za pitu bez puno ulja, samo sam podmazala pleh. U paketu od 500 g bilo je 8 kora, ja sam ih presekla preko pola i koristila sam ovaj nacin savijanja u trougao http://www.coolinarika.com/recept/pita-sa-heljdinim-korama :)
Za fil sam uzela 300 g dobrog kravljeg sira, domaci je i vise lici na krem sir, 4 jajeta, malo soli dodavanjem kisele vode dobila sam smesu kao za palacinke. Svaku koru sam dobro premazala filom, savijala u trougao i slagala u nauljen pleh. Po vrhu sam prelila kore ostatkom fila. Pekla sam ih 30 minuta na 200 stepeni. Odusevljena sam ukusom i mekocom ove pite. Probajte i vi :)))
Posted by Picasa

7 коментара:

  1. Odličnooo! Ja već duže pravim sa heljdinim korama i ukus je fantastičan.

    ОдговориИзбриши
  2. Super fino izgleda pita, krckavo i baš ukusno!

    ОдговориИзбриши
  3. Uf, sto dobro izgleda, sad bih pojela ovu fotku da mogu...mljac.;))))

    ОдговориИзбриши
  4. Pravila sam jednom prilikom svekrvi kad je kupila heljdine kore a nije znala šta s njima (hahaha) i oduševila se ! Predivne su ove kore a tek pita od njih uh ! Predivno Vam izgleda draga Jafi ! :-*

    ОдговориИзбриши
  5. Odavno pravim pitu sa heljdinim korama, odlicna je :)

    ОдговориИзбриши
  6. Pita je bolesno dobra,samo ja nemam heljdine kore...brasno je bogovski skupo,a ne znam ni kako bi se razvlacite???
    nisam nikada probala ,a bas me zanima ukus jer predivno izgleda !!!!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...