среда, 18. август 2010.

BARSELONA :)))







Najlepsi grad Evrope...Prvi susret je bio ljubav na prvi pogled... Dva dana smo proveli
u obilasku Barse, dosta toga videli, ostajali bez daha, divili se Gaudijevim delima,
zavirili na pijacu prepunu voca, povrca i sunki; probali paelju u restoranu u luci,
posmatrali brodove, nevreme nad gradom i....

Na kraju dana, ocaravajuce magicne fontane !!!

Spoj muzike, boja i vode zaustavlja dah a foto-aparati skljocaju...Barselona je grad koji treba obilaziti,
vracati mu se uvek kad to mozete, jer svaki put ce vas iznova zavoditi i voditi svojim bulevarima, trgovackim delom, nuditi vam nove mirise, zvuke i boje i nju morate voleti ZAUVEK :)))

8 коментара:

  1. stvarno je predivna, ja sam bila prije 11 godina, čini mi se tako davno, htjela bi još koji put ju posjetiti no nisam imala kasnije prilike, svakako nadam se da će u budućnosti biti
    drago mi je da si imala krasan odmor

    ОдговориИзбриши
  2. Na žalost, vidjela sam puno lijepih gradova Španjolske, ali ne i Barcelonu, a to mi je želja. Mi smo u Španjolskoj bili za jednu Novu godinu (doček na Placa Mayor u Madridu) i mislim da je to savršeno vrijeme za razgledavanje, ali ni ovo nije za odbaciti, ne, ne!

    ОдговориИзбриши
  3. Barselona je uvek lepa, a zivost na njenim ulicama i guzva je ono sto leti moze dasmeta..Ali, ipak je bolje ici i tada nego nikada :(

    ОдговориИзбриши
  4. Draga moja,fotkice su predivne,vidi se da ste uzivali1

    ОдговориИзбриши
  5. Vratila mi se koleginica iz Španije i donela slike. Zapravo uplatila je aranžman, negde na moru udaljeno oko 40-ak km od Barcelone. Napravili izlet do nje i naravno opčinjeni. Od tog dana svaki dan su putovali vozom do nje. Ostala sam bez reči gledajući sve te prelepe fotografije. Nadam se da ću je jednog dana videti :)

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala i vama..Svima bih predlozila jedno nezaboravno putovanje ka Spaniji :))

    ОдговориИзбриши
  7. Divne fotogarfije, pretpostavljam jos ljepsa sjecanja... javim se sljedece godine sa mojim uvidjajima i fotografijama!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...