четвртак, 16. септембар 2010.

Banatske savijace :)))


Prijateljstvo s Verom, mojom

dragom zemljakinjom, je samo

virtuelno...Druzimo se vec 2. godine

i drago mi je da na svom blogu

neguje kuhinju nase ravnice...


Ove savijace su obelezile moje

detinjstvo i dugo, dugo nisam

mogla da pronadjem tacan recept...


Mama, a pre nje baka, uvek su

ih pravile bez mere, i nikad se

nisam setila da zapisujem dok

one mese...


Hvala Veri

sto je sacuvala od zaborava

ove jednostavne, a ukusne

savijace :))


Kod mene su vecina savijaca

bez sira, samo mali deo je sa

njim, a jeli smo ih u slatkoj i

slanoj varijanti :)))


12 коментара:

  1. Prelepo izgledaju Jaco! Slažem se s tobom, Vera ima prelep blog :)

    ОдговориИзбриши
  2. Mila moja,hvala tebi na lepim rečima!Drago mi je sto je jedna šena,meni draga a uz to vrsna kuvarica,zadovoljna receptom.
    Hvala ti od srca!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala, Vera :)) MI smo uzivali i podsetila sam se nekih dragih osoba koje su to uvek radile za mene :)) POzzz

    ОдговориИзбриши
  4. Videla sam recept kod Vere i kako ovo samo dobro izgleda. Jednostavni sastojci, ali su potrebne vešte ruke! Super odrađeno!

    ОдговориИзбриши
  5. Slažem se da su ove savijače odlične; radim ih po Verinom receptu i nema greške:)

    ОдговориИзбриши
  6. vučeno tijesto sa slanim ili slatkim nadjevom meni je omiljeno. ove baš izgledaju primamljivo, zagrizla bih u koju :)

    ОдговориИзбриши
  7. Savrsene su..Mekane su i drgi dan, ako ostane, a prekrijem ih alu -folijom :))

    ОдговориИзбриши
  8. Поштоване девојке, не могу да верујем да сам пронашла овај линк, а савијачице, како их зовемо у Банату су буквално исте какве ми је баба правила као малој. Обожавала сам их! Молим Вас за рецепт јер онај линк не ради. :( Хвала пуно унапред!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Postavila sam novi link uz ime Vera http://vojvodjanskakuhinja.blogspot.com/2008/12/banatske-savijace.html :) Nadam se da ćeš ih napraviti i uživati u njima :)

      Избриши
    2. Дивно, хвала пуно! Једва чекам да их пробам опет након 18 година! :)

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...