недеља, 26. септембар 2010.

Bele stanglice


U detinjstvu sam uvek jela stanglice sa orasima,
ali udajom u neke druge krajeve, pocela sam da se navikavam na bele stanglice, i mogu vam reci da
su mi one omiljene…:)





Sastojci:

Pena:
2 belancetaa
250 g secera u prahu
1 limun/korica i 1 kasika soka/


Testo:
250 g masti
400- 450 g brasna
2 zumanceta
4 kasike secera


Priprema:


Umutiti penu od belanaca,secera i limuna da bude cvrsta.
U poseban sud penasto umutiti mast, zumanca i secer i
dodati polovinu umucene pene, te blago promesati i dodati brasno.

Sjediniti masu i odmah razvuci testo na 0,5 cm debljine

i sirine po zelji/koliko zelite duge stanglice/,

premazati penu koju ravnomerno rasporedimo.


Seci ostrim nozem stanglice sto tanje. Sloziti u pleh i

peci u zagrejanoj rerni na 180 stepeni/ bolje reci susiti

da ostanu bele/.


Posluživanje:
Sto duze stoje sve su bolje i tope se u ustima :)

4 коментара:

  1. Probala sam ih i odlični su, a krajnje jednostavni.

    ОдговориИзбриши
  2. Vera, ja to pravim u isto vreme kad i vanilice i iskoristim isto testo, samo penu dodam posebno :))

    ОдговориИзбриши
  3. nisam ovako nešto nigde probala, izgleda odlično :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...