четвртак, 02. септембар 2010.

KARAMEL KOCKE :)))


Ovo su kocke koje cesto pravim, volimo ih i bas
uzivamo u njima, a ovog puta su bile zamena za
rodjendansku tortu :))


Hvala svima koji su mi svojim zeljama ulepsali
jucerasnji dan :)))


Kore:
600 g mekog brasna
200 g masti ili butera
140 g secera
jajeta
na vrh noza sode bikarbone
po potrebi mleka da se zamesi testo ili
2 kasike
kis. pavlake/ vrhnja/


Fil:
70 g secera
500 ml mleka
200 g secera
3 kasike ostrog brasna
50 g cokolade za kuvanje
100 g butera



Glazura:
50 g cokolade
1 dl mleka
2 kasike secera



Priprema:


Od svih sastojaka zamesiti glatko testo i podeliti ga na 4 lopte.
Svaku loptu razviti u velicinu cetvrtastog pleha i odmah peci na
poledjini podmazanog pleha.


Kore malo izbosti viljuskom i peci na 180 stepeni da ostanu bele.
Prohladiti kore te napraviti fil.


U serpu staviti 70 gr secera i prziti na ringli dok ne dobije smedju boju.
U taj karamel sipati mleko i dodati ostatak secera i kuvati dok ne provri.


U malo hladnog mleka izmesati brasno da nema gromuljica i zakuvati u mleko
koje kljuca. Dodatii cokoladu i sve dobro prokuvati da varjaca ostavlja trag po dnu serpe.


Fil prohladiti i dodati umucen buter.
Filovati kore, a cetvrtu ostaviti cistu za glazuru.


U mleko dodati secer i pustiti da provri.Dodati sitno iseckanu cokoladu i lagano
promesati na toploj ringli, ali da ne prokljuca. Preliti tako gusto i vruce preko kore.


Ostaviti na hladnom bar jedan dan da se lepo stvrdne i kore upiju fil.


Seci po zelji na kocke.


8 коментара:

  1. Kvalitetan i predivan kolač,majstorski napravljen!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala :)) Mi ga bas volimo i cesto spremam bas ove kocke :)))

    ОдговориИзбриши
  3. Mi ih zovemo Mađarica, tj. pita Mađarica. To je omiljeni kolač moje kćeri i radim ga samo kada je ona kod kuće s obzirom da ga ja nešto ne volim, a dečkima je sve fino. Naime, moja mama nikada nije radila mađaricu i jednostavno nemam naviku za taj kolač. I još nešto: obično kupim Podravkine gotove kore za ovu pitu, ali ti si majstorica - znam da treba vremena da ih sama napraviš.

    ОдговориИзбриши
  4. Da i mi ga zovemi Mađarica i meni jedan od najdražih a zaista jako fin.

    ОдговориИзбриши
  5. Vec nekih pedesetak godina se u mojoj porodici pravi ovaj kolac i to bas pod ovim imenom..Imam recept i za Madjaricu, ali se razlikuje fil...
    Najvise volim kore s maslacem i uvek ih sama pravim i nije uopste tesko i ide brzo :))

    ОдговориИзбриши
  6. Divan kolac..mislim da svi imamo isti recept i ja ga zovem Karamel pita i fil se razlikuje od madarice....ova pita ima fin okus przenog secera u kremi !!

    ОдговориИзбриши
  7. Da, vrlo sličan Madjarici a ipak drugačiji. Volimo baš taj karamel fil :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...