среда, 15. септембар 2010.

Kocke sa virslama



Virle su uvek dobitna kombinacija..
Ovog puta "uronjene" u mekano testo :)))


Sastojci za 4 osobe:
6 komada virsli
200 ml kisele pavlake
200 ml jogurta
4 jajeta
100 ml ulja
po ukusu soli
1 kesica praskaza pecivo
malo naseckane crvene paprike
150 g brasna
100 g narendanog kackavalja

Priprema:
Odvojiti zumanca od belanaca. Umutiti belanca u cvrst sneg .
Polako mutiti zumanca dodajuci pavlaku,jogurt,sir, so,ujle, brasno i prasak za pecivo,
dodati papriku i sve dobro sjediniti.

Na kraju dodati sneg od belanaca i polako promesati varjacom.

U dublji sud za pecenje staviti pek papir i usuti testo.Uzduzno staviti virsle i peci u
zagrejanoj rerni na 200 stepeni dok ne porumeni.

Dobro prohladiti i iseci kocke .Kocke seci tako da se virsle nadju
u sredini .



Posluživanje:
Posluziti uz jogurt

13 коментара:

  1. Dobra ideja i lako za pripremiti, ali bez hrenovki. Naime, mi rijetko jedemo hrenovke, paštete, parizere i slično, a nakon ove frke oko starog mesa koje dolazi u RH, još i manje. Više ni s kobasicama nismo na ti. Ali odlično je jer se umjesto hrenovki može staviti neko drugo punjenje. Super!

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj recept sam probala kod nekog i super je. Sve u jednom i hleb i meso. Odlično. Pošto viršle kupujem samo na jednom mestu i koštaju duplo više od mesa kod nas je praznik kada su one na meniju.

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se ovo jako sviđa ali moram promijeniti punjenje poslije ove frke s mesom. I inače rijetko kupujem hrenovke ali ubuduće ću još rijeđe!

    ОдговориИзбриши
  4. Mozete staviti sampinjone ili neke druge gljive :))

    ОдговориИзбриши
  5. divno izgleda, iskreno ni mi baš ne jedemo često hrenovke, no ponekad se ipak nađu pa mi treba dobrih ideja

    ОдговориИзбриши
  6. Bas se razmisljam danas da spremim neku pitu sa virslama, a ovaj recept mi se jako dopada :) Virsle inace obozavam, posebno dimljene. I uopste, sva ta nezdrava hrana (neko je gore pomenuo parizere, kobaje, pastete...) mi je na vrhu liste omiljenih. Mozda zato sto je kao mladja nisam mnogo jela, postojala je neka vrsta precutne zabrane u kuci u vezi sa tom nezdravom hranom, pa mi se sada osladila. Isprobacu ovaj recept cim pre :)

    ОдговориИзбриши
  7. Svetlana, mozes staviti bilo koji suhomesnati proizvod..Dimljeno bi bas bilo delikates :)))

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicna ideja.Ja spremam klasicne rol virse ali moram probati i ovako da ih spemim.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...