субота, 11. септембар 2010.

Riba pod krompirom



Tragajući po internetu naišla sam na ovaj zanimljiv recept. Spremila sam danas ribu i ukus je predivan…




Sastojci za 3 osobe:

300 g filea morske ribe/ može i som/
300 g roze krompira
2 glavice crnog luka
1 kašičica listova žalfije
80 g zelenih maslina
po želji : so, beli luk i biber
po potrebi : maslinovo ulje i belo vino


PRIPREMA:

Luk oljuštite, iseckajte na listiće te složite u nauljenu vatrostalnu posudu po dnu.
Ribu operite, osušite, posolite i složite preko luka. Posuti je žalfijom, belim lukom i biberom.

Krompir oljuštiti, osušiti krpom i narezati na tanke listiće te pokriti ribu celom površinom.
Posoliti krompir, naliti ulje i belo vino da bude do polovine posude.Po vrhu staviti maslinke.

Peći na 180 stepeni 45 minuta.

Služiti uz salatu i belo vino.

Ovako spremljena riba se topi u ustima :)))



6 коментара:

  1. Ja je ovako spremama i znam da je ukus super, vino mu da taj šmek!

    ОдговориИзбриши
  2. Izgleda vrlo,vrlo sočno,fotkice su tako "ukusne"..

    ОдговориИзбриши
  3. Divno Jafi, odličan recept samo ću ja izostaviti maline jer in ne volim ! Super kombinacija !

    ОдговориИзбриши
  4. Jovana, i ja cesto stavim bez maslina.. Ne gubi puno od ukusa..Vazno je ulje i vino :)))

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...