субота, 02. октобар 2010.

Musaka od pl. patlidzana sa sirom


Musake volimo, cesto ih spremam,
uvek nesto kombinujem i ova je jedna od tih…
Moze biti ukusan, brz i jednostavan
rucak za sve koji vole povrce i sir :)



Sastojci za 3 osobe :
1 plavi patlidzan/300 g/
200 g mladog sira
1 jaje
malo ulja
malo soli
po zelji prezle / mrvice/

Preliv:
1 jaje
po potrebi mleka


Priprema :
Plavi patlidzan oprati i iseci na kolutove, posoliti i ostaviti 15 minuta.
Umutiti jaje sa sirom i po zelji malo posoliti.


Vatrostalnu posudu blago podmazati, posuti prezlama po dnu i sloziti prvi red plavog patlidzana.
Rasporediti po njemu umucen sir, sloziti drugi sloj patlidzana i tako sve dok ne potrosite sve sastojke.


Umutiti jaje s mlekom i preliti preko pl. patlidzana, te posuti prezlama po zelji.
Mleka treba staviti da plavi patlidzan bude u njemu.

Peci na 200 stepeni dok se ne uhvati korica po vrhu, a mleko uvri.


Posluživanje:
Ja sam ovog puta dodala i malo dimljenog karea. Ovu musaku mozete praviti i sa mladim tikvicama.

5 коментара:

  1. Nedavno sam prvi puta u životu radila musaku, i onda uvijek najprije radim onu najklasičniju. Kada svladam klasiku, onda mogu prijeći na varijacije, kao što je ova tvoja koja je odlična - ne treba uvijek meso, zar ne?

    ОдговориИзбриши
  2. Blago vama pa vam ukućani vole patlidžane. Ja ih obožavam ali više niko u mojoj kući!
    Izvrstan ti je ovo složenac!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala na receptu. Od kad sam prestala da jedem meso, nedostaje mi musaka, sad je i to rešeno.

    ОдговориИзбриши
  4. Volim klasicnu musaku, mada mi i ovo mi izgleda odlicno, a taman malo i da promenim. Hvala za recept.

    ОдговориИзбриши
  5. Ova musaka moze i sa mladim tikvicama za one koji nisu ljubitelji plavog patlidzana...
    Lagana je, moze se jesti i hladna, i ja je cesto spremam :)))

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...