среда, 13. октобар 2010.

Starinski vocni kolac

Nekada su svi recepti za kolace
imali mere koje ne traze vagu :)))

Ovo je jedan takav, veoma star i

univerzalni recept za mnoge

kombinacije…

Mogu se staviti tresnje, visnje, maline

ili nesto drugo…Sve je stvar ukusa :D



Sastojci


Testo:
jajeta
13 kasika secera
13 kasika ulja
13 kasika mleka
15 kasika ostrog brasna
1 kesica praska za pecivo


Voce:
300 g voca po zelji


Priprema:
Umutiti belanca u sneg, dodati secer i jos

malo mutiti mikserom/ u starom receptu to se radi zicom za sneg/.


Polako dodati zumanca i mutiti da se sjedine.

Dodati ulje i mleko i blago mesati da se sjedini,

dodati brasno sa praskom za pecivo i sve sjediniti.


Podmazati pleh i usuti testo u pleh.


Peci 5 minuta u zagrejanoj rerni na 200 stepeni.


Izvaditi pleh i po povrsini testa sloziti ocisceno voce.

Ako je voce kiselo pomesati ga sa malo secera i staviti po testu.


Vratiti u rernu, smanjiti na 180 stepeni i peci dok se

testo ne odvoji od ivica pleha.


Probati cackalicom da li je svuda pecen kolac.
Prohladiti, seci i sluziti.

10 коментара:

  1. Sjećam se da je moja mama radila takve kolaće s uvijek nekim drugim sezonskim voćem. Tada ih nisam voljela jer nisu bili kremasti i s čokoladom, ali danas su mi jako fini. A što se mjera tiče, to samo Evropa, kao i uvijek fitilji s vagom, Amerika ima svoje žlice i šalice i to mi je super.

    ОдговориИзбриши
  2. Mislim da je jedinstven i nikada nece biti zaboravljen bas zbog svoje jednostavnosti i ukusa !!!:))

    ОдговориИзбриши
  3. o da.. to je taj kolač koje su sve mame spremale..ja ga doduše mjerim sa čašama, ali to je to :)))

    meni je najdraži sa breskvama

    ОдговориИзбриши
  4. Mislim da su svi starinski kolaci lepi, samo ih se mi retko prisecamo.

    ОдговориИзбриши
  5. Nase bake i mame su znale, da od malo sastojaka i ne preterano skupih, naprave pravu majstoriju :)) Ovaj me kolac uvek odusevi svojom jednostavnoscu i mirisom :)))

    ОдговориИзбриши
  6. odličan kolač i još uvijek i kod mene dok ne znam što bi drugo

    ОдговориИзбриши
  7. Ovakve kolače sam često radila, u zadnje vrijeme sve manje jer se uvijek okupiram nekim novim receptom, ali hvala što si me podsjetila. Jednostavan, brz i ukusan. Tvoj izgleda jako ukusno!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...