субота, 16. октобар 2010.

Ukusna oblanda


Drage moje citateljke blogerke,

proslavljam 1. rodjendan :))

Uzivala sam dok sam pisala,

pripremala i slikala jela iz

moje kuhinje ....

Nadam se da cemo nastaviti i dalje

da se druzimo...

Hvala vam sto ste bili

uz mene tokom ove prve, mozda i

najteze, godine Kuhinjskih carolija :)))


Za sve vas, jedan brz i ukusan recept :)



Sastojci:


1 pakovanje
oblandi
500 gr
secera
2 kasike
kakaoa
3 kasike
ostrog brasna
2 dl
mleka i li sojinog mleka
po zelji
kokos, mleveni orasi ili lesnici, mlevena Plazama ili mleveni kikiriki
250 gr
margarina


Priprema:


U dubljem sudu u kojem ce se kuvati fil,

na suvo izmesati secer, brasno i kakao ,

dodati mleko i staviti da se kuva.


Pustiti da kuva par minuta od trenutka kad

provri i dodati margarin koji ce se topiti u toplom filu.


Dobro sve pomesati i dodati oko 100 gr sastojaka po zelji.


Mlakim filom mazati oblande sa rebraste strane,

dobro pritisnuti i staviti nesto tesko preko poslednje oblande.


Ostaviti na hladnom 2-3 sata da se stegne. Seci kocke po zelji.


Posluživanje:


Fil ce vam biti redji, ali nikako ne dodajte puno satojaka

po zelji , jer ce se stegnuti i bice suva i neupotrebljiva oblanda.

Velika kolicina secera ce stegnuti fil.

Ovog puta sam dodala saku mlevene Plazme i oblanda je prelepa …


11 коментара:

  1. Sve čestitke uz želju da se i dalje dobro družimo i razmenjujemo svoja iskustva i "izume"... Na Vašim stranama našla sam puno toga što mi se dopada... Srećan rođendan i hvala na posluženju, odlično je:)

    ОдговориИзбриши
  2. Nale, hvala na divnim zeljama :)) Druzimo se i dalje :)))

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitke za prvi rodjendan.
    Kolač je jako ukusan.

    ОдговориИзбриши
  4. Jafi čestitam ti jubilej,a oblandice su vrlo privlačne! Tvoj blogić je mjesto na koje često svraćam i nekako mi se uvukao pod kožu:)

    ОдговориИзбриши
  5. Znači, imamo isti broj blogerskih godina: ravno jednu! I ja sam počela u oktobru prošle godine, ali sve se troumim da li pisati o tome ili ne. Nisam baš neka za jubileje i proslave. No, tebi želim da lijepo nastaviš kao i do sada, punom parom i finim receptima.

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala vam puno..Jubilej nije neki, ali stajem na noge, pa ga treba obeleziti :)))Naucila sam dosta tokom ove godine, stekla nova iskustva i razmenila bezbroj divnih komentara :)) Pozzz svima koji citaju i uzivaju u oveome sto pisem :)))

    ОдговориИзбриши
  7. Srećan prvi rođendan!Sve najlepše u životu i još mnoooogo lepih recepata!Poslala bih nekakav buketić,al ja sam još odojče ,pa ne znam...Sorry...

    ОдговориИзбриши
  8. Srećan rođendan i još dugo da traješ. To, što sam ja nezadovoljna, jer ne mogu da odolim svemu lepom ovde, već je moj problem.
    Živeli

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...