четвртак, 25. новембар 2010.

Braunis kocke


Kod nas su omiljeni kolaci sa cokoladom....Ponekad pozelimo brzu poslasticu,
pa se dam u potragu za njom :)
Ovog puta sam pronasla ovu cokoladnu fantaziju :))


Sastojci :

200 ml kisele pavlake / vrhnja/
200 g secera
200 g brasna
3 kasike kakaoa
1 kasicica cimeta
1 kesica vanilin secera
80 ml ulja
1 kasicica sode bikarbone


Preliv:
100 g cokolade
50 ml mleka
1 kasika secera
1 kasika ulja


Priprema:
Sve sastojke za testo umutiti,podmazati

i pobrasniti manji pleh, usuti masu i peci

na 180 stepeni 30 minuta.

Pecen kolac prohladiti i preliti vrucim prelivom.

Za preliv pomesati cokoladu sa secerom,uljem i

mlekom i otopiti je, ali paziti da ne prokuva smesa.

Kolac ohladiti i sluziti.

Seci kocke i sluziti uz neko desertno vino :)))

8 коментара:

  1. vau.. ovo je pravo onako kako bi ja pojela.. puno čokolade :)

    ОдговориИзбриши
  2. E pa draga Jafi pošto sam kupila kalup za brauni ovo mora biti isprobano , pa javljam rezultate ! Veliki pozdrav! :-))))

    ОдговориИзбриши
  3. Divnoo! Eh da mi je sad jedan komadič onako uz kafu ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Vasoj bogatoj kolekciji nagrada dodajte jos jednu.Svratite do mene da je uzmete.Pozz:)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...