уторак, 09. новембар 2010.

Gibanica sa mlevenim mesom


Kupujem razne casopise o hrani,

isprobavam recepte, a najvise se

obradujem DOBRA HRANA :))

Ovaj specijalitet je iz najnovijeg broja...

Neobicnog imena, predivnog ukusa

i ovo je nesto sto treba probati :))



Sastojci za 4 osobe :
500 g
kora za pitu
500 g
mlevenog mesa/ mesano ili junetina/
3 dl
milerama
5
jaja
1 kasika
hlebnih mrvica / prezle/
1 glavica
crnog luka
0,5 dl
ulja
susam, so i biber


Priprema :
Crni luk isitniti u blenderu.
Posebno odvojiti 4 belanceta od zumanaca

i umutiti u cvrst sneg.
U posudi sjediniti meso, luk, mileram,

zumanca, prezle i zacine po ukusu.
Dodati smesu od belanaca i polako promesati

da se sjedine.
Kore za pitu podeliti na 2 dela.


Prvu koru poprskati uljem, prekriti

drugom korom. Zatim premazati filom

od mesa i preklopiti trecom korom.

Isti postupak ponavljati dok se ne potrose kore.


Filovane kore urolovati u veknu.

Na isti nacin napraviti i drugu veknu.


Pleh podmazati uljem, sloziti rolate,zaseci

na odgovarajuce komade, premazati umucenim

jajetom i posuti susamom.


Peci u zagrejanoj rerni na 200 stepeni do rumene boje.
Prohladiti i iseci.


Posluživanje :
Sluziti uz jogurt kao veceru, ili moze biti toplo predjelo :))

8 коментара:

  1. Uvek sam u potrazi za novim receptom i sto prvom varijantom pite sa mesom. Odlično!

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo zaista jeste prelepa pita, pravila sam je bogami pre ravno 16 godina kada mi se sin rodio. Ne pravim je više jer mi u kući slabo jedemo pitu sa mesom a nisam probala npr sa sirom, zeljem ili prazilukom.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala :) Nisam probala sa sirom, mada bi sa nekim zelenisem bila bolja :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Burek, pita, gibanica, jako fino. Jedino me zbunjuje zelena boja i to prilično. O čemu se radi? Najprije sam mislila da u gibanicu ide i špinat ili nešto slično, ali ne ide?!

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam se nekoliko puta vracala na recept u potrazi za nekim zelenisem, ali nisam nista pronasla. Sa zelenisem ili bez njega pita izgleda i zvuci odlicno!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Zelena boja je posledica nocnog slikanja pod neonkom :( Jaja su domaca, zuta, i njihova boja je dala tu zelenu notu :)) Meso je unutra, rasporedjeno po celoj povrsini, i zato se ne vidi :))

    ОдговориИзбриши
  7. i mene je zbunila ova zelena boja, no razumijem, noćno slikanje katkad napravi iznenađujuće fotke :) a gibanica je odlična

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...