субота, 25. децембар 2010.

Kroketi od krompira


Ove krokete sam davno cesto pravila,


moja cerka ih je zvala "bananice", i onda


sam sasvim zaboravila na njih..


Recept sam izgubila, ali podsecanjem sam


napravila iste, i svi smo bili zadovoljni :)


Zato ga sad belezim, za mene ,a i za sve


vas koji vole krokete :)



Sastojci:

500 g belog krompira skuvanog u ljusci
2 zumanceta
po ukusu soli
3 kasike ostrog brasna
na vrh noza praska za pecivo



za pohovanje :
2 jajeta
po potrebi brasna
i jos ulje za przenje


Priprema :
1
Krompir skuvati u ljusci i jos topao oljustiti i
izgnjeciti ga kao za pire.
2
Dodati zumanca, so, prasak za pecivo, brasno
i umesiti glatko testo koje se ne lepi za ruke.
Od kvaliteta krompira zavisi da li ce vam trebati jos malo brasna.
Ali pazite da ne preterate jer ce se smesa lepiti i bice brasnjavi kroketi.
3
Od ove smese praviti krokete,
uvaljati ih u brasno, pa u umucena jaja i prziti na
zagrejanom ulju da porumene sa obe strane.


Posluživanje:
Tople krokete posluziti uz neko meso u sosu i sezonsku salatu.

6 коментара:

  1. Krompir nikad ne može da me razočara! U svakom obliku, bilo gde i bilo kad, to je moja omiljena namirnica :)
    Kroketi izgledaju božanstveno!

    ОдговориИзбриши
  2. Odlični su.Da znas da ću praviti.Veliki pozz!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala..Mi ih volimo i cesto cu ih praviti u ove zimske dane :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jako dobro, promjena od uobičajenog priloga od krumpira. bilježim!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...