среда, 29. децембар 2010.

Pasta s incunima i limunom


Recept je od moje drage

prijateljice Sanjanirvana

sa Coolinarike :)



Jedno lagano, mirisno i

brzo jelo pogodno i za

dane posta :)



Sastojci :
200 g testenine po zelji
maslinovo ulje
6 incuna u ulju
8 ravnih kasika prezli
3 kasike limunovog soka
2 kasike seckanog persuna
sveze mleveni biber
malo rendane limunove kore

Priprema :
1
U vecem loncu zagrejati vodu do kljucanja,
malo posoliti i sipati testeninu.

2
Istovremeno, na malo maslinovog ulja prziti incune,
mesajuci varjacom, dok se ne raspadnu.


3
Incunima zatim dodati prezle i dalje prziti dok
prezle lepo ne porumene.

4
Potom sniziti temperaturu, dodati limunov sok,
persun, biber i skuvanu testeninu, pa sve dobro izmesati.

5 Pre posluzivanja pastu posuti sa malo rendane limunove kore.


Posluziti toplu pastu uz salatu po izboru :)
U nedostatku incuna, ja sam koristila
tunjevinu iz konzerve :)

5 коментара:

  1. super Jacka , srećna ti i uspešna Nova godina tebi i tvojoj porodici mnogo zdravlja i ljubavi

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista odličan posni recept.Veliki poz za sanjunirvanu i tebe.
    btw,Draga moja Jafi, tebi i tvojoj porodici želim Sretnu Novu 2011!g i Božićne praznike!

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam ova slikovita jela:lepo izgledaju,uživaš dok jedeš u ukusu i slici na tanjiru!baš mi je trebalo nešto ovakvo,hvala Jafi i naravno,sve najlepše u 2011.godini...

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...