среда, 05. јануар 2011.

BRZE KAJZERICE


U nedostatku hleba;

brzo, ukusno i jednostavno

za pravljenje, ja ih cesto

spremam..

Posle ih nadevamo,

pravimo sendvice i svi

uzivamo :)
Sastojci :
400 ml jogurta
2 kesice praska za pecivo
2 kasicice soli
800 gr mekog brasna tip"400"
100 gr margarina

Priprema
Težina:
Jednostavno

1
Od svih sastojaka umesiti testo,formirati 8 komada kajzerica
i redjati u pleh prethodno podmazan margarinom.
2
Peci kazerice u rerni zagrejanoj na 200 stepeni oko 30 minuta.
3
Dok su vruce kajzerice premazati margarinom i odmah sluziti.

Posluživanje:

Mogu biti vecera uz jogurt ,a mogu se i preseci po sredini i napuniti
kajmakom,sirom ili nekim suvim mesom…
Obicno pravim pola mere i manjeg oblika, bude ih oko 16 komada.
Moji tako vole i obavezno ih pune raznim dodacima .

9 коментара:

  1. Ohoho, Jafi od tebe uvek praktične stvari, a ukusne. Ovo baš može da "izvuče stvar" kad zafali hleb...

    ОдговориИзбриши
  2. Bas tako..Ovo ledeno vreme me drzi u kuci, pa da nesto pojedemo :)

    ОдговориИзбриши
  3. Bas mi se svidja recept,brzo a mirisno i domace.:))

    ОдговориИзбриши
  4. Izgledaju vrlo soft.draga moja Jafi,Hristos se Rodi!

    ОдговориИзбриши
  5. uvek kad posetim tvoj blog setim se da mogu nešto napraviti brzo i jednostavno ... ljubim te draga i srećni praznici

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...