среда, 19. јануар 2011.

KIS SA PILETINOM :)


Kis koji se razlikuje svojim testom od klasicnog...

Ni nadev nije klasika, ali nakon prvog zalogaja,

znali smo da je vredelo isprobati recept iz

casopisa DOBRA HRANA :)


Testo :
450 g brasna
20 g kvasca
1 ravna kasicica secera
5 kasika ulja
200 ml mlake vode
1 kasicica soli
1 jaje
i jos susam


Nadev :
300 g pileceg belog mesa
1/2 praziluka
1 crvena paprika
1 kasicica seckanog persunovog lisca
4 kasike ulja i jos za podmazivanje modle za kis
200 ml kiselog mleka
2 jaja
po ukusu so i biber



Priprema :
1
Testo :
U manjoj posudi sjediniti vodu, kasiku brasna, secer i svez kvasac.
Dobro razmutiti da ne bude grudvica i ostaviti desetak minuta na

toplom mestu.
2
U posudu za mesenje staviti nadosao kvasac, ulje i so.

Zatim postepeno dodavati brasno i mesiti testo dok ne pocne

da se odvaja od prstiju.
Umeseno testro ostaviti na toplom mestu da nadodje.
3
Fil :
Praziluk i papriku ocistiti, iseci na sitno.
4
Piletinu obariti i iseci na sitne kocke.
5
Na ulju prodinastati praziluk i papriku, dodati piletinu i

sve dobro prodinstati dok tecnost ne ispari.
6
Zaciniti fil po ukusu i dodati iseckan persun.
7
Finalni postupak :
Nadoslo testo razviti oklagijom u krug veceg precnika od

modle za kis.
8
MOdlu podmazati ulem i posuti brasnom, preneti testo i

pustiti da krajevi vire preko.
9
Preko sredine testa naneti fil i ravnomerno ga rasporediti.
10
Krajeve testa koji prelaze ivice zarezati zupcastim nozem na

svakih 10 cm. Zatim ih presaviti ka unutra tako da delimicno

prekrivaju fil.
11
Premazati umucenim jajetom i posuti susamom krajeve

prebacenog testa.
12
Posebno umutiti kiselo mleko s jajima, preliti ga preko fila i

kis peci u zagrejanoj rerni na 200 stepeni.
13
Nakon sto kis dobije blago rumenu boju, smanjiti temperaturu

na 100 stepeni i peci jos 5 minuta dok se smesa s kiselim mlekom

ne zapece.
14
Sluziti malo prohladjen kis kao toplo predjelo ili kao poseban

obrok uz pice po izboru.
Posluživanje :
Ja sam piletinu direktno dinstala bez kuvanja, a umesto sveze

paprike stavila sam papriku iz tursije .

8 коментара:

  1. Hvala...Mekano testo, a ukus je predivan :)

    ОдговориИзбриши
  2. Joj, koliko dugo nisam pravila kiš, ali mislim da ću već prvi naredni put od piletine spremati ovaj:) Odličnoooo je!

    ОдговориИзбриши
  3. Nale, probaj..MOzes ga nadevati po zelji, a testo je mekano i bas je neobicno :)

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Jafi, quiche je odlicno uspeo i mogu ti reci da se i nama svideo...ali znas sta sam primetila, casopis Dobra hrana ima lepe recepte ali dosta toga pokupi sa nasih blogova, samo sto nigde ne navode izvor recepta, promene par sastojaka i malo izmene tekst... punooo receptica sam prepoznala sa blogova koje posecujem, pa cak i sa mog bloga...mi se bar trudimo da navedemo izvor recepta ili inspiracije, i zao mi je sto oni nemaju takvu praksu, to bas i nije profesionalno sa njihove strane.

    ОдговориИзбриши
  5. Lana, mnogi uzimaju i ne navode izvor...Meni se vec nekoliko puta dogodilo da u CICI pronadjem svoj recept, od reci do reci isto napisan, ali slika ne odgovara..Uvek ce reci da recept nismo izmislili i da nam je jedino slika autorsko delo :)
    Nedavno sam sliku svojih krofni videla u emisiji GASTRONOMAD, i sta sad?? Ne mozemo se boriti jer nas niko ne stiti..Mi cemo i dalje kuvati, a oni uzimatii ko zna do kad tako??? Pozzz

    ОдговориИзбриши
  6. Eto, za ovaj casopis Cica sada prvi put cujem, ne mozes ih vise sve ni pohvatati koliko ih ima.;)) Pogledam neki put i emisiju od Gastronomada, ali krofne sam propustila... ma, da mi lepo napravimo nasu emisiju, to bi tek bio hit!;)))

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...