понедељак, 17. јануар 2011.

Kroasani by Mignonne :)


Pre dvadesetak godina ovaj je recept kružio u mojoj porodici, često sam ih mesila i onda
zaboravila na njih...Zahvaljujući Coolinarici, a i druženju s vašim blogovima, evo ih opet na našem stolu :)



Original recept je ovde
Hvala LANI za dobar i precizan recept :)

SASTOJCI:

600 g mekog brašna
25 g svežeg kvasca
1 kašičica šećera
1 kašičica soli
2 jajeta
200 ml mleka
100 ml vode
250 g margarina ili maslaca

Fil: po želji slani ili slatki

PRIPREMA:

Razmutiti kvasac u pola šolje toplog mleka sa kašičicom šećera i brašna. Ostaviti na toplom da ispuni šolju. Izmešati brašno, so, pa dodati jaja, pripremljeni kvasac, mlaku vodu i mleko, zamesiti srednje mekano testo. Ako je potrebno može se dodati još malo brašna (100-150 g). Testo pokriti i ostaviti da odmara 15-tak minuta.

Testo zatim podeliti na 8 delova i oblikovati jufkice. Svaku jufkicu rastanjiti u krug (veličine velikog plitkog tanjira) i premazati margarinom. Redjati jednu na drugu, a poslednju koru ne treba premazivati. Pokriti i ostaviti da odmaraju jos 15-tak minuta.

Onda sve razviti u jednu veliku okruglu koru, skoro veličine pola stola. Iseći nožem na 24 trouglića i na svaki staviti fil po želji. Zamotati kiflice i poredjati ih u pleh preko masnog papira. Neka odmaraju jos 30-tak minuta dok se rerna zagreje.
 
Pre pečenja premazati umućenim jajetom i peći na 200 C oko 20-tak minuta da fino zarumene. 


Punila sam ih feta sirom i dimljenim sirom :)

7 коментара:

  1. Da da da SAVRŠENI SU !!! Odlično izgledaju draga!!

    ОдговориИзбриши
  2. ;)))Izgleda da je onda isti receptic nekako stigao i do moje mame, pa sam ga prepisala sa papirica i od onda stalno po njemu pravim, nekako su mi najfinije na ovaj nacin, a isprobala sam bas puno receptica...kod tebe pecivo uvek i "dise i mirise", divna ti je ova fotkica!:)))ljuuubim te....

    ОдговориИзбриши
  3. Lana, hvala puno...Ma, ovo su kifle koje disu i mirisu, mekane su i drugi dan, a malo sacuvam i u zamrzivacu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Jafi, pozdravljam te i ovdje na blogu;
    ovi kroasani su ti savršeno ispali!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...