петак, 14. јануар 2011.

NAGRADE :)











Ovih dana sam razmisljala kako zapoceti i sta napraviti
za 250- ti post ?!
A onda, odjednom mi je pristiglo nekoliko nagrada,
i eto najboljeg nacina za ovaj mali jubilej...

Hvala dragim blogerkama koje su mi ulepsale dan, ali
jos vise hvala svima Vama koji svracate, citate i druzite
se sa mnom :)

Hvala Aleksandri


Nagradu treba proslediti na 15 adresa, napisati 7 stvari o sebi i
obavestiti blogerke o preuzimanju nagrade :)


O sebi samo najkrace :

Moj svet je moja mala porodica; njima sam posvecena i

za njih kuvam i mesim vec cetvrt veka :)

Ne manje vazan deo zivota su mi i prijatelji....

Imam ih, bar tako mogu reci, malo ali su oni provereni,

pouzdani i odani :)

Moji dani su ispunjeni muzikom, knjigom, filmom ili

nekom dobrom putopisnom emisijom...

Volim da putujem, da upoznajem razne kulture i

kuhinje, a kad ne mogu da otputujem, pa tu je ovaj

virtuelni svet i druzenje sa ljudima sirom planete :)


Ovog puta nagradu poklanjam svima
Vama koje se druzite sa mnom, komentarisete,
isprobavate, ili samo gledate sta pisem i
spremam :)

Drage moje blogerke, preuzmite nagradu i
poklanjajte je dalje :)


I jos jedna grupna nagrada od moje

zemljakinje Jovane koja tako

vredno radi na svom blogu


HVALA JOVANA :)


I jos jedna grupna nagrada za sve Vas


HVALA ZELJO :)
Hvala svima :)


Hvala Maji
http://majinakuhinja.blogspot.com/2011/01/nagradica.html :)

Hvala Marijani



















7 коментара:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...