понедељак, 24. јануар 2011.

Pogacice sa hrenovkama by Sandra5 :)


Ovaj recept ja od drage prijateljice Sandre s Coolinarike :)
Od trenutka kad je objavljen, pa do danas, pravila sam ih bezbroj puta...


Uvek kad pozelimo nesto brzo i ukusno za veceru, ja posegnem za Sandrinim pogacicama s
virslama :)



TESTO:
100 ml kiselog vrhnja
100 ml mlijeka
3 zlice svjezeg sira
1 zlica parmezana
malo soli
11-12 zlica glatkog brasna
4 zlice razenog brasna
1 zlicica suhog kvasa
pola paketica pecilnog praska
punjenje
4-5 srednjih hrenovki



Priprema:
1
Zamijesiti glatko tijesto od navedenih sastojaka,
po potrebi dodati jos brasna ili mlijeka, umjesto
razenog brasna moze se staviti kukuruzno, integralno
ili samo glatko…..po zelji.
Pustiti da stoji na toplome 15- tak minuta.

2
Hrenovke usitniti u rucnom mikseru ili rucno, umijesati
u odstajalo tijesto, mijesiti dok se lijepo povezu sa tijestom,
rukama oblikovati male pogacice, peci oko 30 minuta na 200 stupnjeva .




Moja iskustva:


Kad nemam te vrste brasna, ja stavim samo psenicno brasno, parmezan zamenim nekim
kackavaljem, a pogacice pravim navlazenim rukama..Bolje se oblikuju i ne raspuknu
prilikom pecenja.


Nadam se da ce vam se svideti, pa mozda ih i isprobate :)

11 коментара:

  1. super su , jednostavni , volim ovakve recepte jednostavne lake i brze a pored toga ukusne
    pozdrav za tebe draga

    ОдговориИзбриши
  2. Hehehehe danas i Vi i ja kod Sandre5 u gostima :-)))) Savršene su draga !!! ;-))))

    ОдговориИзбриши
  3. Još jedan u nizu Sandrinih recepata koje si odlično izvela te i mene uputila na isti jer sam ja jedna od njenih vernih obožavateljki.

    ОдговориИзбриши
  4. Kako da nam se ne svidjaju kad su sjajne?Divno Jafi!

    ОдговориИзбриши
  5. odlično izgledaju, jedino što u celoj priči ne volim viršle :)

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala svima..Umesto virsli mozete staviti bilo koju salamu ili neku prsutu :)

    ОдговориИзбриши
  7. Kupila si me raženim brašnom, a hrenovke (znam kako se rade, bila i vidjela!) ću zamijeniti šunkom, recimo. Jako mi lijepo izgledaju.

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala..Moze bilo sta drugo da zameni virsle..Ove su italijanske proizvodnje :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...