недеља, 06. март 2011.

MANCMELOU


Ovo je kolac koji sam
jedno vreme cesto pravila
dok mi je cerka bila mala..
Brzo se sprema, nema puno
posla oko njega a svi ga
vole :)
Danas sam ga se setila,pronasla
knjizicu u kojoj ga imam i
dok se rucak kuvao, kolac je
bio gotov...
Dobro prohladjen prijao nam
je uz popodnevnu kafu :)

Kora :
4 zumanceta
1/2 case od 2 dl secera
1/2 case ulja
1/2 case mleka
1 kasika kakaoa
1 prasak za pecivo
1 casa brasna

Saum:
4 belanceta
8 kasika secera

Glazura:
100 g cokolade za testo
malo ulja

Priprema:
Za koru umutiti zumanca se secerom,
dodati ulje, mleko,kakao i na kraju
polako umesati brasno sa praskom za
pecivo.

Usuti masu u podmazan pleh manjih
dimenzija, kod mene je 30x20 cm,
i peci u rerni zagrejanoj na 180 stepeni.

Preko pecenog testa izruciti
cvrsto ulupan saum od belanaca i
secera, poravnati i vratiti u rernu
na temperaturu od 100 stepeni.
Kolac prosusiti desetak minuta,
iskljuciti rernu i ostaviti ga u
toploj rerni dok se ne prohladi.

Za glazuru rastopiti cokoladu sa
malo ulja, preliti preko prohladjenog
kolaca i ostaviti ga da se dobro prohladi u
frizideru.

11 коментара:

  1. Divno izgledaju, ovako sam ih i ja nekad davno pravila. Ovih dana se baš podsećam starih recepata :)

    ОдговориИзбриши
  2. Volim se vratiti starim dobrim receptima :)

    ОдговориИзбриши
  3. Znam taj kolač, nekada ga je moja mama isto dosta često radila. Naravno, najbolji mi je bio gornji dio. Jako dobar kolač!

    ОдговориИзбриши
  4. Toliko jednostavno, da bi ga i ja mogla napraviti :)

    ОдговориИзбриши
  5. Stvarno predobar a sto kazes nema oko njega puno poslA...:)

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala svima...
    Marina, nije tesko napraviti ovaj kolac i ndam se da ces ga probati :)

    ОдговориИзбриши
  7. Moja mama je pravila ovaj kolač i meni se jako dopao. Hvala ti što si me podsetila na njega. Baš ti je lepo ispao.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...