петак, 18. март 2011.

MIMOZA SALATA


Jedna od omiljenih salata na
nasem stolu..Postoji vise varijanti,
a ja je spremam ovako :)

Potrebno je:
500 gr obarenog krompira u ljusci
500 g obarene sargarepe
4 obarena jajeta
300 g pilecih prsa
200 g kackavalja za rendanje
nekoliko kiselih krastavcica
200 ml kisele pavlake
200 ml majoneza s ukusom maslinovog ulja

Priprema:
Obariti krompir u ljusci,ohladiti ga i
oljustiti.
Obariti sargarepu i jaja.
Pomesati majonez i kiselu pavlaku
i sve dobro sjediniti.

Uzeti providnu dublju ciniju.
narendati red krompira, premazati
mesavinom majoneza i pavlake,
zatim narendati red sargarepe,
pa opet premazati smesom od majoneza i
kisele pavlake...

Redom rendati pileca prsa, premazati,
rendati krastavce i kackavalj pa premazati
smesom od pavlake i majoneza i
ponovljati postupak dok ne utrosite materijal.

Po vrhu premazati smesom od majoneza i
pavlake i ukrasiti, po zelji, kolutovima
kubanih jaja.

Dobro prohladiti i servirati.

9 коментара:

  1. Hvala..MOze se smanjiti kolicina, a moze i bez salame :)

    ОдговориИзбриши
  2. Moze draga,i nama je omiljena!!!Pozdrav:))

    ОдговориИзбриши
  3. I meni je mimoza salata favorit, samo što nisam probala sa kiselim krastavčićima, a probaću!

    ОдговориИзбриши
  4. odlična varijanta ove salate, kao što sam baš bila komentirala na Majinom blogu, ja ovu salatu često jedem kao samostalni obrok, dosta mi je 'jaka' da je se mogu najesti

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala..Ovo moze biti kompletan obrok :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...