субота, 26. март 2011.

Prolecni rucak :)


Ove godine nikako da docekam
koprive, zelje i ostali zelenis :)
Kad sam ugledala mlade koprive
i kupila ih, mislila sam da cu praviti
corbicu, ali... Ispalo je jos bolje :)


Sastojci:
200 g pileceg belog mesa
1 praziluk
500 g mladih kopriva
malo maslinovog ulja
po ukusu vegete i sl.
po potrebi vode za dinstanje
i po zelji kiselo mleko

Priprema:
Koprive dobro oprati, naravno
da treba navuci rukavice, skuvati
ih u vodi, ocediti od vode i pripremiti
piletinu.

Na malo maslinovog ulja proprziti praziluk,
dodati piletinu iseckanu na kocke, zaciniti
i uz povremeno dolivanje vode dinstati dok
meso ne odmekne.

Pri kraju dinstanja dodati koprivu, zaciniti
po ukusu i ostaviti da sve krcka dok ne uvri
voda u serpi....Ovo jelo nema zaprsku, a vi
je mozete dodati :)
Sluziti uz kiselo mleko :)

11 коментара:

  1. Super Jafi!Moze i blitva umesto kopriva,zar ne?Lako,nije kaloricno i zdravo!

    ОдговориИзбриши
  2. Majo, moze i blitva a i zelje :) Ja sam trenutno imala koprive :)

    ОдговориИзбриши
  3. Proljetno, lako i sigurno jako ukusno jelo, Jafi! Svidja mi se kombinacija koprive sa piletinom :)

    ОдговориИзбриши
  4. To sam u trenutku iskombinovala od onoga sto sam imala..I bilo je ukusno :)

    ОдговориИзбриши
  5. Predivno zelenilo,odlična čorbica draga Jafi!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Dobro si me podsjetila - moram pregledati po svojem dvorištu i vidjeti da li ima mladih kopriva. Ovo ti je zbilja pravi lepršavi ručak!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...