понедељак, 18. април 2011.

SLANI PUZICI

Mekano, mirisno i neodoljivo pecivo :)
Posted by Picasa

5 коментара:

  1. Draga Javorka,kadagod pravim nesto od tijesta ,sjetim se tebe!!:)
    kazem "ima vas" pa mijesis i peces,ma nas je samo 4-ero a sve ove stvari od tijesta pojedu se prve !!:)

    ОдговориИзбриши
  2. Miro, nas je samo troje :) Mesim kad pozelimo nesto domace, uzivamo u malim kolicinama, ali nista lepse od tog mirisa koji se siri kucom :)

    ОдговориИзбриши
  3. he,he ja sam mislila da imas puno familije pa si zauzeta stalno,a ti kao ja ,uvijek po malo ,pa mi to dode da sam stalno u kuhinji,a i jesam to moram priznati jer kuhinja jeste mala ,ali ima lijep pogled,pa sve vidim :D sve prolaznike drzim pod kontrolom i ujedno se zabavim o svom poslu !!!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...