недеља, 29. мај 2011.

KONAK PILETINA :)


Kad ugledam neki recept s piletinom, ja odmah
moram da ga isprobam :)
Ovaj sam pronasla u jednom mesecnom casopisu,
imala sve u kuci, i rucali smo bas gurmanski :)
.
Priprema
Vreme pripreme:
60 min
Težina:
Srednje zahtevno
  1. Belo meso iseci na tanke snicle, posuti ih zacinom i premazati senfom.

  2. Slaninu iseci na kockice, suvi vrat na listove a isto i kackavalj.


  3. Podmazati vatrostalnu posudu, staviti po dnu snicle, preko poredjati listove suvog vrata.

    Preko pobacati slaninu, polovinu pavlake dobro razmazati i sloziti listove kackavalja.

  4. Posebno umutiti jaje i drugu polovinu pavlake i preliti preko kackavalja.


  5. Peci u zagrejanoj rerni na 180 stepeni do rumene boje. Posluživanje

Posluziti uz salatu po zelji.

Sastojci

Broj osoba:
4 osobe













7 коментара:

  1. Ja kad videh konak, odmah pomislim negde na onoj vatri u kaminu pekli pilece meso.Odlicno izgleda ovo tvoje.A to ,da kad vidis piletinu odma moras da pravis..ma cuti meni pun kokosinjac piletine..ali sreca volimo da je jedemo:)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala :) Dzoli, pa to ti je sreca sto imas domacu piletinu :) Ovu kupovnu uvek moram da maskiram :)

    ОдговориИзбриши
  3. Sviđa mi se naziv iako ga ja prepoznajem kao slanu bajaderu. Izgleda da posle ovakve poslastice samo možeš pravo u krevet :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Odlično deluje i baš gurmanski za one koji vole(m) piletinu:)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...