четвртак, 02. јун 2011.

Francuski croissants i pains chocolat :))



Ko ne voli kroasane ?!!!
Ali, ovog puta sam zelela napraviti prave
francuske kroasane ....
Letos sam, u jednom hotelu kraj Kana,
probala najbolje, najmirisnije, najhrskavije,
naj, naj kroasane :)
Znala sam da necu dobiti isti izgled ali vredelo je
truda i vremena koje sam provela praveci
kroasane po receptu drage Sarmantne s Coolinarike :)

Ukusom sam prezadovoljna, malo mi je buter
iscurio i mislim da je u pitanju kvalitet, odnosno
nekvalitet, domaceg butera :)
Svakako treba probati ove mirisne kroasane :)

11 коментара:

  1. Mmmm, ne mogu da se odlucim sta prvo da probam...krosani su najlepsi dok su topli i mirisni, pa da se onako polako grickaju uz jutarnju kaficu!;)))

    ОдговориИзбриши
  2. Jafi, kako mamiš ovim drangulijama... joj, divote:))) Svidjaju mi se ovi kroasančići. Lana kaže uz kaficu da se grickaju - ma, ja nisam od onih strpljivih, ja bih grizla ne bih grickala:)))) Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo izgleda i zvuči mnogo fino, ali treba vremena i truda... joooj... u poslednje vreme mi se nešto ne da, radije sam za brže varijante, ali pamtim, pa kad se vratim u formu :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne fotke, a vjerujem da su bili preukusni! Tko ne voli Kroasane? Ja se udavim u njima!! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je jos jedna francuska poslastica koju veoma volim a naravno sve zbog punjenja:) Odlicno su ti ispali:)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...