четвртак, 07. јул 2011.

PITA SA JABUKAMA :)


Nekako mi ovi praznici u julu, Ivandan i Petrvodan, uvek vrate secanje na detinjstvo i pitu koja se
kod nas uvek spremala tada....Mama i baka su razvlacile domace kore, nista lepse od toga, ali kad nemam vremena za takav poduhvat ja pitu napravim od ovih kupovnih kora...
Nisu one lose, ali traze dodatni preliv da bi se postigla hrskavost pite :)

Sastojci


  1. U serpici prokuvati vodu i ulje i to ce nam posluziti za prelivanje kora da bi bile hrskavije nakon pecenja, a i zbog lakseg savijanja u strudlice.
    U pakovanju obicno ima 12 kora i ja pravim cetiri strudlice.
    Jabuke ocistiti i narendati.
    Uzeti po tri kore za svaku strudlicu, prskati kore prelivom i slagati jednu preko druge.
    Na trecu koru , na jednom kraju staviti narendane jabuke bez cedjenja soka, poseceriti, staviti 1 kasiku griza ili mrvica, malo cimeta i pola kesice vanilin secera.
    Napraviti strudlicu i slagati u podmazan pleh.
    Kad stavimo cetiri strudlice poprskari ih prelivom i peci u zagrejanoj rerni na 200 stepeni da se zarumene.
    Izvaditi iz rerne, prekriti suvom krpom i ostaviti da se prohladi.
    Prohladjenu pitu iseci na zeljenu velicinu i posuti po zelji prah secerom zamirisanim vanilom/ aroma ili vanilin secer/.
  2. Ko je za pitu jabucaru??? /slika/642771/
    Pitu prohladiti, iseci i zaseceriti prah secerom zamirisanim vanilom :)

11 коментара:

  1. Ovo mi zovemo "štrukli s jabukama" i moja baka radila je najbolje na svijetu: domaće kore, pečeno u krušnoj peći. Ja, baš kao i ti, nemam vremena i ne znam razvlačiti ove kore, pa isto koristim kupovne. Eto, baš si me podsjetila na lijepe dane djetinjstva i jednostavnih, a tako dobrih kolača!

    ОдговориИзбриши
  2. Ovakve pite obzoavam.Od malo voca sto se i zimi zadrzi imam neke jabuke.Bas fino:)

    ОдговориИзбриши
  3. Pitu s jabukama ne da volim, nego obožavam!!!! Taj miris, a tek okus....divno! Hvala na divnom receptu Jafi :)

    ОдговориИзбриши
  4. Joooj sto je dobra i na oko, prosto mi mirise :)
    Ja volim da razvlacim kore i stvarno ne iziskuje toliko vremena koliko se misli.
    Super recept!

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala :) Razvlacim i ja kore, ali samo zimi :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ceo dan naleecem na Vase ime - Jafi... te na Serbain Cafeu, Koolinarci, i sad na jednom blogu... Proganja Te me:)

    Pita izgleda sjajno, i ja je na slican nacin pravim.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...