уторак, 16. август 2011.

KUPUS NA GRCKI NACIN


Kad sam ugledala recept pomislila sam da ga necu isprobati, ali opet sam mu se vratila nakon odmora i evo ga na nasem stolu...Jelo se brzo sprema, nije ni skupo, izgled musake a ukus sarme, mozda se i vama svidi... Mi smo uzivali,ali i dalje ne znam od kud mu naziv i da li se jede u Grckoj???
  1. 1

    PRIPREMA


    Na umereno zagrejanom ulju prodinstajte sitno seckani crni luk, pa kad porumeni, dodajte mleveno meso i sve zajedno dinstajte 1o mniuta.

  2. 2

    Nakon toga dodajte sitno seckani kupus, posolite i sve zajedno dinstajte 25 minuta, ili dok kupus ne bude mekan.

    Po ukusu zaciniti biberom i posuti origanom.

  3. 3

    Odgovarajucu, malo dublju, vatrostalnu posudu po dnu malo podmazati uljem, usuti dinstani kupus i poravnati.

    Smesu preliti jogurtom u koji ste dodali umucena jaja.

  4. 4KUPUS NA GRCKI NACIN/slika/681387/

    U zagrejanoj rerni na 180 stepeni peci do rumene boje ili dok ne uvri tecnos i jelo dobije lepu koricu.

Posluživanje

Sluziti uz grcku salatu i pice po zelji.

Odusevio nas je ukus ove sarme musake, nesto drugacije od svega sto smo do sad jeli od kupsa.

Sastojci

4 коментара:

  1. E ovo cu probati sigurno.Jako sam volela da jedem kupus sa flekicama koje je moja tetka pravila;)

    ОдговориИзбриши
  2. Javorka,ja sam ovo jelo jela u Srbiji,tocnije Petrovac na mlavi..nije me nepoznato,samo mi je ukusno !!!!:)

    ОдговориИзбриши
  3. Volim sarmu, volim musaku ali mi nikad nije palo napamet da to dvoje spojim. Ovo mora da se proba.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...