среда, 21. септембар 2011.

BUTER KIFLE


KIFLICE KOJE ĆE VAS ODUŠEVITI SVOJOM MEKOĆOM I UKUSOM :)


Priprema

Vrijeme pripreme:
60 min
Težina:
  1. 1
    U mlako mleko staviti secer
    i kvasac i sacekati da nadodje.
  2. 2
    U posudu za mesenje staviti
    brasno i natrljati buter.
    Dodati slatku pavlaku, zumanca
    i nadosli kvasac. Umesiti glatko
    testo i ostaviti ga 1 sat u frizideru.
  3. 3
    Podeliti testo na cetiri dela,
    razviti koru i seci trouglove.
  4. 4
    Na svaki trougao staviti po
    kockicu cokolade i zaviti kiflicu.
  5. 5
    Slagati u podmazan pleh i peci
    na 200 stepeni dok blago ne
    porumene. Uvaljati ih u prah
    secer i sluziti.

Posluživanje

Umesto cokolade mozete staviti dzem, mlevene orahe ili Nutelu…

Sastojci

6 коментара:

  1. ;))Zapazila sam ih jos na FB-u, bas su fine i jos sa filom od cokolade, mmmm... meni ne treba nista vise!;)))

    ОдговориИзбриши
  2. Uh sa cokoladom unutra..ovo je nesto za mene:) kako su ti fino izrasle;)

    ОдговориИзбриши
  3. Eto, zamirisale su mi sve do ovuda. Divno izgledaju, kada bih znala nešto takvo napraviti, gdje bi mi bio kraj?

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepe su ti, a kufle obožavam u svim varijantama...

    ОдговориИзбриши
  5. hvala vam...ove su lake za pravljenje, a garant mekane dugo :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...