уторак, 13. септембар 2011.

ZIMSKA PAŠTETA


Vreme je za zimnicu....
  1. 1

    Paradajz oljuštite i isecite na četvrtine. Papriku očistiti od semenki i isecite na kolutove, a crni i beli luk očistite, prepolovite glavice, a čenove ostavite cele.

  2. 2

    Sve stavite u veću šerpu i uz povremeno mešanje kuvajte dok povrće ne odmekne.Sklonite ga s vatre i lopaticom za pire dobro izgnječite masu.

  3. 3

    Dodajte iseckani celerov list i uz povremeno mešanje nastavite da kuvate dok masa ne dobije gustinu pekmeza.

    Tada posolite, dodajte ulje, biber, senf i kuvajte na tihoj vatri još 30 minuta. Morate biti pažljivi i neprestano mešati da se pašteta ne uhvati za dno posude.

  4. 4

    Vrelu paštetu sipajte u čiste dobro zagrejane tegle i ostavite ih u rerni zagrejanoj na 50 stepeni oko 15 minuta. Isključite rernu, ostavite tegle da se ohlade i tek ih tada dobro zatvorite i ostavite na hladnom mestu s ostalom zimnicom.

  5. 5

    Paprika može babura ili roga, važno je da je mesnata i crvena.

    Ja sam pravila 1/4 mere za početak..Ako to pojedemo, mogu napraviti još.

Posluživanje

Ovu paštetu možete mazati na bruskete, služiti uz beli sir a može i sa maslacem.

Sastojci

16 коментара:

  1. Verujem da je jako dobro. Obozavam ovakve stvari, prakticno i ukusno... Pozzz

    ОдговориИзбриши
  2. krasna boja. Uvijek sam za ovakve domaće divote

    ОдговориИзбриши
  3. Jete ovaj namaz sa paprikom je jako ukusan:) Eto kod mene zima prodje a predpostavljam sad ce se pojaviti dosta recepata za spremanje zimnice ,sto nije na odmet zapisati;)

    ОдговориИзбриши
  4. Podsjeća me na ajvar, volim sve što ima veze s paprikama i paradajzima :)

    ОдговориИзбриши
  5. odlicna boja!!! ovakve stvari podsjecaju na djetinjstva.

    ОдговориИзбриши
  6. Podseća me na Lovačku salatu, koja se u našoj porodici svake godine prvo priprema. I ovaj recept je odličan!

    ОдговориИзбриши
  7. hvala...baš je pikantna i prija uz meso, a može i uz krompir :)

    ОдговориИзбриши
  8. ovo jest baš divno, ako mi ostane vremena i materijala nakon što napravim ajvar, isprobat ću i ovu paštetu

    ОдговориИзбриши
  9. la salsa te ha quedado de muy lindo color y exquisita me encanta,y la tarta una verdadera delicia,abrazos grandes.

    ОдговориИзбриши
  10. Koliko tegli ispadne od ove mere? Bas dobra ideja!

    ОдговориИзбриши
  11. Ako se dobro sećam 8 ovakvih manjih tegli ili 4 od 750 g.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...