среда, 26. октобар 2011.

PILEĆI KROMPIR PAPRIKAŠ :)


Jelo koje sam u detinjstvu nerado jela, možda što tada nisam volela piletinu, ali sada sam ga se setila i oduševila se :)
Ukusi se s godinama menjaju i sad tek razumem koje je muke imala mama s braćom i sa mnom....Svako je jeo različito, mrštio se na ono što ne voli a mora da jede, ali tu su uvek bili neki čvarci, šunka ili slanina da zameni ručak :) Zato ja svom detetu ugadjam, a sad kad je na studijama, suprug i ja jedemo stara dobra jela koja čuvam od zaborava :)

Sastojci :
2 batka s karabatkom
  • 0,5 dlulja
  • 1 glavicacrvenog luka
  • 1 srednjasargarepa
  • 1 korenpersuna
  • 1 korenpaskanata
  • 4 srednjakrompira
  • 2 kasikeparadajz pirea
  • 1 kasikabrasna
  • po zeljizacine, biber i aleva paprika
  • po potrebivoda
  • malosuvog persuna

    Priprema :)


    Na ulju prodinstati luk i dodati meso,
    iseckanu sargarepu, persun i paskanat
    te dinstati uz malo dolivanje vode.
    Dinstati dok meso ne odmekne, oko
    60 minuta.












    Krompir iseci na krupnije kocke i
    dodati u jelo. Prodinstati sve zajedno
    oko 15 minuta. Zaciniti po zelji,posuti
    kasiku brasna i dodati paradajz pire.













    Vodu dodati po potrebi, ali tako da se jelo može jesti kašikom.





    Ako želite da bude gulaš, staviti manje vode i pri kraju kuvanja podići poklopac da voda ispari i jelo bude željene gustine.


11 коментара:

  1. Absolutno volim pileci gulas ..bas ovako kako si spremila:))

    ОдговориИзбриши
  2. Znam o čemu prićaš, sada tek vidim, dok im s vremena na vrijeme kuham, da mama i tata imaju sasvim različit ukus i da rijetko vole isto jelo. Znam i za ovakav paprikaš, ali kad vidim "pilećinu" (tako smo bratići i ja pogrdno zvali piletinu), ne mogu zamisliti da će mi se ukus ikada promijeniti. Ne jedem je ni pod razno. No, muž i ja volimo hladetinu (pihtije???), ja doduše bez mesnih dijelova, a djeca se naježe i na sami pogled.

    ОдговориИзбриши
  3. Sve mi je poznato..Deca jedu sasvim drugačiju hranu od roditelja, ali možda i oni kasnije zavole ovako nešto :)

    ОдговориИзбриши
  4. Nema do tradicionalnih jela. Odlično pašu u ovo kišno jesensko doba...

    ОдговориИзбриши
  5. I nama je mama ovo cesto pravila i mi smo se mrstile... :) Mada, sad nam se dopada... :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam ovaj paprikas volela i kao mala samo sto je moja mama dodavala jos i njoke (od brasna i jaja) ali moja deca ne vole sto ne znaci da ne jedu hahaa moraju! Mislim da nam se skroz ukus promeni kada dobijemo svoju decu. Sada ne postoji jelo koje ja ne volim, pogotovo boranija, grasak i sl. sto tradicionalno niko od nas nije voleo.

    ОдговориИзбриши
  7. Moji roditelji samnom nisu imali problema samo ako ima mesa..bilo kakvo jelo s mesom ,pun pogodak za mene ali to nije bilo i sa sestrom i takva je i dan danas..ovo je jelo uvijek dobro doslo i svi ga volimo !!!!!!

    ОдговориИзбриши
  8. ovo me podsjeća na dom, napokon imam recept!
    Molim Vas posjetite moju stranicu sa receptima za kolače

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...