недеља, 02. октобар 2011.

TURŠIJA


Ovo je recept koji se u našoj porodici nasledjuje, deli, i svi koji su probali su zadovoljni :) Ovako spremljena turšija, ako je ne pojedete, može stajati do naredne sezone :)

  1. 1
    Povrće dobro oprati, šargarepu očistiti i iseći na 4 dela po dužini.
    Papriku i paradajz malo viljuškom probušiti da se bolje ukiseli.Karfiol iskidati na cvetiće, luk
    oljuštiti a kupus iseći na četvrtinu.
  2. 2
    1 l vode prokuvati sa šećerom, solju i biberom. U toplu tečnost staviti sirće, konzervans, vinobran i sve to sjediti sa hladnom nekuvanom vodom.
  3. 3
    Povrće složiti u koficu ili tegle, preliti tečnošću, zatvoriti i ostaviti na tamnom, hladnom i promajnom mestu.
  4. Po želji možete povećati količinu šećera da bude koliko i soli, tada će turšija biti blaga i posebnog ukusa.... Sirće dodati prvo litar, a onaj drugi dodavati polako, probati ukus i stati kad smatrate da je vama dovoljno kiselo.Ne utrošim sve sirće, turšija se neće pokvariti, a bude prijatno kiselkasta :)

Posluživanje

Nakon 21 dana turšiju možete jesti :)
Ja pravim pola mere i za nas 3 je to sasvim dovoljno do sledeće sezone.

Sastojci

8 коментара:

  1. Obozavam vreme pripreme zimnice, postoji da me podseti kako sam rasla i uz koje mirise sam disila. Divno sto i kod tebe ovoga ima;)
    Moram priznati da mi je novo za čuti da se stavlja prokuvana i hladna voda. Eto, uvek novog za naučiti. Hvala Jafi.

    ОдговориИзбриши
  2. Mi odavno ovako pravimo turšiju i uvek dočeka novu sezonu :)

    ОдговориИзбриши
  3. Turšija je u mojoj kući obavezna, preliv je isti kao i tvoj i ne menjam ga već godinama.

    ОдговориИзбриши
  4. Odavno nismo pravili tursiju... Nekada smo ju pravili svake godine, pa nam je bila dosadila, ali sada sam se uzelela... :)

    ОдговориИзбриши
  5. I kod mene je ima,ali stavljam svu prokuvanu vodu.Vec sam je napravila,pa dogodine mogu da probam.Divan nov izgled bloga:))Pozdravljam te!!

    ОдговориИзбриши
  6. tušiju još nisam pravila doma ali imam u planu neku od narednih godina, spremit ću si i ovaj recept ako mi zatreba

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...