четвртак, 06. октобар 2011.

UŠTIPCI OD STAROG HLEBA :)


Kad u kući ostane stari hleb mi uglavnom pravimo
prženice...Ovog puta sam iskoristila hleb u ovim
jednostavnim, ukusnim i brzim kroketima od
drage prijateljice sa Coolinarike :)

Preporučujem vam da ih isprobate :)

SASTOJCI:

  •  500gstarog hleba
  •  2,5dcmleka
  •  3-4jaja
  •  1prasak za pecivo
  •  100gpraske sunke il salame(kako volite)
  •  100ggaude
  •  prezli po potrebi
  •  origano
  • PRIPREMA:
    1. Receptic je lagan!!.) Kruh prvo isjecemo na komade,i prelijemo mlakim mlijekom,malo ostavimo na stranu desetak minuta.Potom ga ocjedimo rukama da izađe mlijeko.Izmrviti.U kruh prtvo dodajte jaja pa sve ostalo i promjesajte.E sad dodajte salamu,ili sunku ja bi na kocke(jer sam na slici rendala pa se ne primjeti)!Gauda sir na rendu izrendati,origano,so,biber,,prasak za pecivo i dodavati prezle toliko da bude cvrsce tjesto,nikako rijetko da se ustipci nebi raspali  prilikom przenja.
    2. 2
      Kad ste dobili ujednacenu smjesu pogodnu za oblikovanje,nauljenim rukama radimo ustipke.Ja sam ih stavljala u jaje i u prezlu a mozete i odma na ulje.Ustipke spustati u vrelo ulje i prziti dok ne porumene.Prvo sa jedne pa onda sa druge strane.Gotove ustipke vaditi na ubrus da pokupe nepotrebnu masnocu.Uz salaticu super obrok!!

    Posluživanje

    Ustipci mogu se staviti i u frizider da ostoje,mozete ih navece napraviti,ujutru przit.i Ja sam radila odokativno,onoliko koliko sam imala kruha....znam da ima slicni recepata ali vrijedi ovo ponoviti!!Dobar tek!

3 коментара:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...