среда, 12. октобар 2011.

ZAPEČENI BATACI


Kad se kod nas sprema mesni ručak, obavezno biram piletinu... Ovo je još jedan u nizu recepata koji sam morala isprobati...Recept je, s malim izmenama i dopunom krompira, iz časopisa DOBRA HRANA :)


  1. 1
    Batake odvojiti od kostiju, istanjiti preko najlon kese tučkom za meso i začiniti po ukusu.
  2. 2
    Crni luk očistiti i iseći na rebarca.
  3. 3
    Posebno umutiti supu, kečap i dodati biber i začin po ukusu.
  4. 4
    Vatrostalnu posudu nauljiti i u nju rasporediti luk, preko poslagati piletinu i preliti ih pripremljenom supom. Meso treba da ogrezne u njoj.
  5. 5
    Posudu staviti u rernu, uključiti na 200 stepeni i peći, uz povremeno okretanje mesa, dok tečnost napola ne uvri a meso omekša.
  6. 6STIGAO RUČAK :)/slika/743929/
    Potom izvaditi posudu iz rerne, preko bataka složiti listove kačkavalja i vratiti u rernu da se on otopi, a tečnost uvri i piletina zarumeni.
  7. Ja sam u posudu za pečenje, preko luka, stavila krompir isečen na kriške i kad je meso bilo gotovo i krompir je bio mekan...Dobio je lepu rumenu boju, poprimio je ukuse , mirise i sočnost od supe i mešavine svega dodatog.

SASTOJCI:




7 коментара:

  1. Lep, domaći obrok. Volim piletinu i evo načina da je isprobam... Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Piletina je i nama rado viden obrok..ideja imas puno,hvala sto ih dijelis s nama !!!

    ti si promijenila izgled bloga,ja se nikako ne snalazim ,pa sam ostala pri starom izgledu !!

    ОдговориИзбриши
  3. Ovakva sve-u-jedan jela odlična su. I meso i krumpir i fini saft. Piletinu ne volim, ali moji jedu, pa je ovo odlična ideja za nešto novo.

    ОдговориИзбриши
  4. Znam - i najviše volim tu kombinciju, jer krompir poprimi sve ukuse i mirise. Opasno me navlačiš na greh, al do proleća nema ništa- samo ili meso ili krompir ili hleb.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...