уторак, 01. новембар 2011.

BUBCI U SAFTU


Jelo koje me uvek seti na detinjstvo, rodnu Vojvodinu, neko drugo vreme i drage ljude....
Trudim se da sačuvam od zaborava ova jednostvana, ukusna i meni posebno omiljena
jela....Malo sastojaka, nije ništa skupo, a ukus je takav da će vas iznenaditi :)

Sastojci :
  • 500 grpileceg zeluca
  • maloulja
  • 1 glavicacrvenog luka
  • po zeljiso, biber, vegeta
  • 1 kasikaostrog brasna
  • 1 kasikakecapa
  • po potrebivode za dolivanje

    Priprema :
    1. 1
      Dobro oprati
      “bubce”,iseci
      na sitnije komade i na
      zagrejanom ulju prziti oko
      30 minuta na srednjoj
      temperaturi.
    2. 2
      Po potrebi dolivati vodu
      da se ne bi zalepili za dno
      serpe.Posle 30 minuta dodati
      sitno iseckan luk, zacine po
      zelji i jos dinstati dok ne
      postanu mekani.
    3. 3
      Mozete ih ostaviti bez zaprske,
      a ja uvek napravim sa zaprskom.
    4. 4
      Dodati brasno, malo aleve paprike,
      kecap i uz dodatak vode napraviti
      gustinu umaka po zelji.
      Prokrckati jos 5 minuta i
      sluziti uz omiljenu salatu i crni hleb.

7 коментара:

  1. Da bas taj naziv-BUBCI! jelo mog detinjstva!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ih bas volim i rado ih cesto spremam slicno kao ti samo jos dodam pire krompir kap prilog. Nepravedno zaboravljeno jelo, cinimi se...

    ОдговориИзбриши
  3. Da, nepravedno zaboravljeno..Može i pire ili testenina, a ja ga najviše volim s hlebom i salatom :)

    ОдговориИзбриши
  4. Moze Jafi i bez salate ali bez hleba jok. Mora sa necim da se umace mmmmm

    ОдговориИзбриши
  5. Nekada davno, u dubokom djetinjstvu, jela sam sve od kokice, a sada, kako god veliš da je ovo fino (vjerujem da je) ne mogu zamisliti da tako nešto spremam. A moji bi me ubili (osim muža, on voli takve stavri):)))))

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...