уторак, 29. новембар 2011.

HAVAJSKE RUŽICE


Volim da isprobam novi recept za razne pite i ovog puta sam se odlučila
za recept drage POMORAVKE s Coolinarike :)
Imala sam 12 kora u pakovanju za gibanice, upotrebila 500 g rikote i
nešto manje feta sira nego u receptu, ali sve sam potrošila od preliva
i dovoljno su kore bile natopljene... Ispekle su se lepo, i sredina je pečena
a ne gnjecava, jer me je uplašio fil koji je bio prilično vodenkast i pekla sam
je dobrih 45 minuta na 180 stepeni.
Pita je mekana, rastresita i svima bih je preporučila :)

7 коментара:

  1. Fenomenalno! Gibanicu volim, ma kakvog oblika bila, a ova tvoja je fantastična.

    ОдговориИзбриши
  2. Volim pite i deluje mi jako ukusno. Vidjam tvoje djakonije na coolki, pa sam nesto usporila oko posete blogu, izvini ali znaj da te pratim:))) Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  3. Nale, ja sam nešto ovde menjala i nemam dobru preglednost vaših blogova, ali ipak ponešto i vidim. Ovo je pita koju treba probati obavezno :) Meni je još bolja danas hladna, mekana, nema puno ni sira ni ulja, baš po mom ukusu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Obozavam sve varijacije na temu! :) Fenomenalno!!!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...