четвртак, 03. новембар 2011.

PILETINA U AJMOKCU :)


Nikada nisam volela pileći ajmokac, ali ovaj recept je slično jelo samo po tom belom sosu...Ukus, miris i kompletni utisak su nešto drugo...Brzo se sprema, prilog po želji, i eto još jednog jela s tom dosadnom piletinom :)

Sastojci za 3 osobe :

  • 300 gpilećeg filea
  • 1 kašikaulja
  • 50 gpančete
  • 100 mlkisele pavlake
  • 1 kašikabrašna
  • po ukususo, biber
  • po potrebipileće supe ili vode
  • po željiperšunov list

    Priprema :


    1. 1
      Pileći file iseći u tanke šnicle, posoliti ih i ispržiti na vrelom ulju da dobiju blago žutu boju. To je oko 5 minuta s jedne i isto toliko s druge strane.
    2. 2
      Ispržene šnicle poredjati po dnu vatrostalne posude a u ulje u kojem su se pržile dodati iseckanu pančetu i pržiti do rumene boje.
    3. 3
      U to dodati brašno, malo propržiti, dodati so i biber po ukusu i pileće supe ili vode tako da dobijete gustinu bešamela. Skloniti s ringle i umešati kiselu pavlaku.
    4. 4
      Pripremljeni bešamel preliti preko šnicli, posuti iseckanim peršunovim listom i pecite 30 minuta u rerni zagrejanoj na 150 stepeni.
    5. 5
      Kao prilog možete poslužiti bareno povrće po sopstvenom izboru, Ja sam obarila krompir, malo ga posolila i poslužila uz ajmokac i turšiju.

6 коментара:

  1. Citam pocetak Vaseg posta i nasmejah se jer moj dragi za pileci ajmokac kaze "To se ne jede i molim te ako me volis nemoj to nikada da pravis..." :))Iskreno, ja piletinu, tj. meso skoro uopste ne jedem ali on da i ovo mi je sad zadatak da mu spremim na ovaj nacin. Verujem da nece imati pojma o cemu se radi jer mi izgleda odlicno i nema ni najmanje slicnosti sa onim sto je jeo. Hvala Vam od srca! Javicu rezultat.

    ОдговориИзбриши
  2. Maki, nema nimalo sličnosti s klasičnim receptom i to je ono što mi se svidja..Ne volim kuvanu piletinu, ajmokac još manje, ali ova kombinacija je nešto što me je oduševilo...Nadam se da će i dragi biti zadovoljan :) Pozzz

    ОдговориИзбриши
  3. Ja mnogo volim Ajmokac, ma obozavam pa cu probati i ovaj tvoj nacin. Bas si me zainteresovala :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja zista ne znam za taj ajmokac, ali recept je lep :)

    ОдговориИзбриши
  5. Zvuči fantastično, jako volim jela od piletine u novom ruhu :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...