понедељак, 30. јануар 2012.

ČUDO OD ČOKOLADE :)


Da li ste se u neki kolač zaljubili na prvi ZALOGAJ???
Mislila sam da me nijedan slatkiš ne može oboriti već
na prvi zalogaj, jer nisam ljubitelj slatkiša, ali za sve postoji
prvi put :)
Već par meseci se na Coolinrici vrti ovaj recept i nema ko ga
nije isprobao.... Konačno sam i ja rešila da napravim i več kod spremanja
sam znala da če biti prava čokoladna bomba...Kolač s 300 g čokolade i
500 ml slatke pavlake samo takav i može biti- bombastičan :)
Treba samo napomenuti da se kora mora malo prohladiti, a takodje i fil,
i tek tada preliti preko izbockanog testa. Savetujem vam da ivice pleha u
kome pečete kolač ne premazujet masnoćom, a ja od nedavno imam jedan trik:
u pleh prvo uspem hladnu vodu, onda je prospem a pleh podmažem uljem :)
Tako pripremljen pleh je baš dobar za ovakve kolače gde ne treba da se
oseti brašno, a opet da se kolač ne zalepi.
Kolač napraviti dan ranije, dobro ga prohladiti i uživati :)

11 коментара:

  1. Fantastičan kolač, tako sočan i pun čokolade, ko bi mu odoleo. Pogledala sam i na Coolinarici, vidim da su ga mnogi isprobali i svi zadovoljni. Tako dobar a jednostavan recept. Dokaz da su jednostavni recepti često mnogo bolji od komplikovanijih..

    ОдговориИзбриши
  2. Melem za oči i dušu :)) Valja ponekad i na ovaj način "zastraniti" :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nece nesto da mi se otvori link... vrlo sam radoznala. Pozdrav, Ivana

    ОдговориИзбриши
  4. I ja vec dugo merkam ovaj kolac, stvarno zvuci (a i izgleda) fantasticno!

    ОдговориИзбриши
  5. Bogati sastojci, ali zašto margarin???? Inače, svi kolači s ganachem su mi odlični, ali ipak ganache volim izraditi do kraja. U svakom slučaju, vjerujem da su nakon zagriza usta puna divnog okusa čokice:)

    ОдговориИзбриши
  6. Kolac je zaista fenomenalan.Pravila sam ga jako puno puta.Pravim ga i veceras.Bas mi se prijeo. Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  7. Izgleda fantasticno,moram probati ovaj recept,a i ostale,svidjaju mi se.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...